leuk hotel, goedgelegen in parijs

  • marjolein

    Hallo wij zoeken een leuk, niet duur hotelletje in Parijs, die beetje centraal ligt.

    Wie weet een leuk hotelletje?

    Waar kun je het beste boeken?

    groetjes marjolein

  • Sandra

    Marjolein,

    Je kunt uiteraard boeken via reisorganisaties maar ook via internet zoals b.v. www.weekendjeweg.nl of www.booking.com

    Succes.

    Sandra.

  • Marthe

    Hotel de Lille,

    Rue de Montholon in het 9e. Simpel, douche en toilet op de gang, maar schoon. 30 euro per nacht voor een kamer. 0033-1-47703876 Nog geen 10 minuten lopen vanaf het Gare du Nord, waar de Thalys aankomt. Anders www.bookings.nl of reserveer via Frantour.

  • Nikita

    Ik ga vaak naar Hotel Moderne du Temple.

    Leuk klein ding, gerund door een erg aardig echtpaar.

    http://www.hotelmodernedutemple.com/

    Nikita

  • Pierre de Paris

    Het Hotel de Ville is ook een goeie, lage prijzen en vetgoeie beddûh

    www.hoteldeville.com

    Bon Yoyage

  • jaap

    als je kwaliteit en niet te duur wil, ga dan in een accorhotel aan de periferique zitten, meestal vlakbij een metrostation. ik hou zelf erg van de oostkant, je hebt daar suitehotels en ibis, beide goed, je kan de auto kwijt voor 8 euro p. 24u en alles is er in de buurrt, hotel kost 40-65/nacht

    \

    www.accorhotels.com

  • Hotel in Parijs

    Wij zijn afgelopen week gestart met Hotel in Parijs (http://www.hotelinparijs.nl). Misschien helpt dat je op weg.

    Veel plezier alvast toegewenst in Parijs.

  • henry

    voor een goede prijs/kwaliteitsverhouding heb je m.i. bij de accorhotels de beste keus.

    zelf ga ik altijd bij ibis bercy village, vlakbij het cour st. emilion. perfecte ligging voor je parijsbezoek. je boekt ook direct bij deze hotel's, dus zonder tussenkomst van een boekingscentrale die er ook weer wat aan moet verdienen!

  • jasmin

    Hoe ka n je het best zoeken/boeken op internet Hotel en plus voor de thalys?

    alle info welkom

  • henry

    afgelopen weekend met iemand gesproken die een paar keer per jaar naar parijs gaat en dan in antwerpen-berchem op de thalys stapt, schijnt een stuk goedkoper te zijn dan in nederland. moet je natuurlijk wel in het zuiden wonen anders wordt het niet interessant meer volgens mij.

    ik weet wel dat ze via belgie boeken en dan met de auto naar belgie rijden. parkeren in belgie kost een paar euro dag

    toch misschien de moeite waard om eens navraag te doen!