Tips om te stappen / uitgaan in Parijs???

  • Ilona

    Hoi hoi!

    Ik ga begin dec. een lang weekend naar Parijs; heeft iemand leuke tips voor gezellige kroegen in Parijs waar je in t weekend 's avonds ook kunt dansen?

    Geen grote clubs met house of trance maar feest-bar met ‘ top 40’ muziek en waar gedanst kan worden.

    Hippe lounge tenten waar je lekker cocktails kunt drinken zijn ook welkom!

    Groetjesssss

  • henry

    ilona,

    zo te zien zijn er niet veel feestbeesten op dit forum, als je al een week wacht op een reactie.

    de enige tip die ik je kan geven waar je misschien iets aan hebt is the frogg op het cour st. emilion. eerst een hapje eten daar en dan misschien nog naar the frogg.

    maar eehhh…….zijn er echt geen feestbeesten onder ons……………….?

  • Nikita

    Na een dag Parijs ontdekken ben ik meestal wel een beetje moe en wordt het vaak een cafeetje in de buurt van het hotel, de hotelbar of meteen het bed.

    's Morgens er weer vroeg uit om van elk minuutje Parijs te genieten!!

    Grote clubs hebben me nooit getrokken, maar op de parijs.pagina site staan wel enkele uitgaansgelegenheden.

    Verder kun je natuurlijk in de agenda kijken wat er te doen is als je er bent en misschien is er wel ergens een of andere artiest ofzo.

    Ben enkele keren naar cafeetjes/clubs gweest met een vriend van me die in Parijs woont en dat was rond Place St. Michel en rond Les Halles.

    Nikita

  • Marthe

    Kijk eens ‘s avonds in de buurt van metro Faubourg St. Denis, daar zitten volop leuke kroegen en restaurantjes. Wel heel toeristisch. Exotisch stappen doe je bij de Hammam Club in de Rue d’Amsterdam, vlakbijn St. Lazare, ook leuk de Loco, naast de Moulin Rouge.