oud & nieuw

  • Anita

    Wij willen oud en nieuw gezellig in Parijs gaan vieren. Hostel is al geboekt, nu moeten we er alleen nog komen…!

    Heeft iemand een idee hoe wij low budget daar heen kunnen rond de 30e en terug op de 1e of 2e?

    trein zit al vol rond die periode en ook op de diverse liftsites nog geen succes….andere suggesties zijn erg welkom!!!

    Thanx,

    Anita & Femke

  • Vanessa

    Informeer even bij Eurolines, een lowbudget busmaatschappij. Ben je wel even onderweg, maar is zeker betaalbaar!

    Groetjes,

    Vanessa

  • Marthe

    Ik betaal in december 49 euro voor een retourtje Parijs Brussel. Nu moet ik naar Breda, dus neem in Brussel de normale trein, dan ben ik net zo snel in Breda, alsdat ik de Thalys naar Antwerpen of Rotterdam neem. De normale trein is niet zo duur. Probeer dus of je nog een retourtje kunt krijgen vanuit een andere stad. Of neem de normale trein naar Brussel, van daaruit de Thalys naar Lille, en dan de TGV naar Parijs. Reistijd is geloof ik een uurtje langer vanf Brussel op deze manier.

    Succes,

    Marthe

  • Vanessa

    Als je 26 jaar of jonger bent, kan je ook vanuit NL de internationale trein nemen naar Brussel Midi met internationale jongerenkorting. Vanaf daar kan je de Thalys pakken. Met een smileystarief of een jongerentarief kan dat een hoop schelen en je bent inderdaad niet veel langer onderweg.

    Vanaf Brussel vertrekken er dagelijks meer Thalyssen (hoe zeg je dat?) dan vanaf Nederland, dus meer kans op een gereduceerd tarief.

    Groetjes,

    Vanessa