St James & Albany of Jardins du Marais?

  • Sandra

    Hallo allemaal, misschien moet ik met deze vraag op een prikbord voor hotels in Parijs zijn, maar die kon ik niet vinden.

    Ik twijfel tussen 2 hotels, wie geeft mij de doorslag?

    1. Saint James & Albany

    2. Les Jardins du Marais

    Welke heeft bijvoorbeeld in de directe omgeving restaurantjes?

    Alvast bedankt voor alle tips !!

    Groetjes,

    Sandra

  • Vonne 4

    Dat zijn wel twee héél verschillende hotels,zeg! Dit vindt ik altijd een leuke site om een hotel te zoeken ,is nog nooit tegen gevallen! www.VakantieReisWijzer.nl Succes Gr. Yvonne.

  • Sandra

    Dank je wel Vonne 4 voor je reactie. Maar vertel, hoezo zijn ze heel verschillend? Vakantiereiswijzer ken ik en Tripadvisor e.d. ook. Maar wilde gewoon nog meer info van Parijsliefhebbers, vandaar! Hoopte iets doorslaggevends te horen. Alhoewel mijn voorkeur voor St James & Albany wel steeds groter wordt.

    Groetjes,

    Sandra

  • troela

    St James and Albany is zéééééééééééér gedistingeerd…………..

  • Vonne 4

    Dát leek me dus ook !Leek me sjieker dan Jardins du Marais,het scheelt ook een sterretje volgens mij.Ik ben bij geen van tweeën geweest hoor ,maar even opgezocht,toen vond ik het nogal verschillend.Ben benieuwd wat je kiest ,in ieder geval veel plezier in Parijs.

  • berend

    albany is echt een hotel voor lullo's, als je daar met een slok op te veel binnenkomt savonds na het stappen kijken ze je erg raar aan. niet mijn stijl, je bent er tenslotte om op vakantie te gaan. maar de klant is daar geen koning op dat gebied

  • Perraudin

    Nog iets bekend waar deze hotels te vinden zijn? Buurt vind ik ook belangrijk ;-)

    Perraudin

  • Vonne 4

    Jardin du Marais zit in Rue Amelot 74,ligt paralel aan de Bvd.Des Filles,metro Oberkampf. st.James&Albany,Rue Rivoli 202,denk dat iedereen wel weet waar dat is,vlakbij het Louvre.

  • Perraudin

    ah bon

    Qua lokatie zou ik dan St James kiezen . Ligt op leuke plek. Die Jardin du Marais ligt zo'n beetje bij Republique, minder dus

    Perraudin

    www.parijsonline.nl

    .

  • Sandra

    Hartelijk bedankt voor jullie tips en ik heb besloten inderdaad voor St. James te kiezen! Ligt centraal en comfortabel hotel. Perraudin, ik heb je website bekeken, te gek! Daar ga ik veel nuttige informatie op vinden en gebruiken.

    Groetjes, Sandra