van te voren kaartjes kopen voor eiffeltoren

mamsierina@hotmail.com
29 Aug, 2009 11:59

Hallo,

Weet er iemand of je ergens anders kaartjes kan kopen voor de eiffeltoren, of mss via internet?

Mijn moeder loopt met rollator en kan niet lang staan in die enorme rijen.

Alvast bedankt Rina

Bewerkt 20 Jul, 2011 13:41
Els
29 Aug, 2009 19:19

Nee, van tevoren kaartjes kopen of bestellen kan nog niet. Ze zijn het wel van plan, maar tot nog toe kan dat alleen voor groepen. Aan het eind van 2009 zou het zover moeten zijn.

mamsierina@hotmail.com
30 Aug, 2009 09:16

Bedankt Els

We gaan volgend jaar terug en kijken dan op de site of het dan al kan.

Rina

mamsierina@hotmail.com
05 Feb, 2010 15:02

Hallo,

Weet iemand of het al mogelijk is om van te voren kaartjes te kopen voor de eiffeltoren?

Wij gaan binnenkort terug naar Parijs en mijn moeder loopt met een rollator en kan niet lang staan.

Kunnen wij ook eventueel via een gehandicapten ingang of moet je dan een invalidekaart bij je hebben.

Dat zou dan een probleem zijn want die heeft ze niet.

Alvast bedankt voor het reageren.

Groetjes Rina

phildie
05 Feb, 2010 20:22

Halo ,

Het is sinds enige tijd mogelijk om je tickets op voorhand te kopen via de site van de Eiffeltoren .

Dat scheelt alvast de file aan de kassa , natuurlijk moet je nog steeds aanschuiven om naar boven te geraken .

MVG

har
06 Feb, 2010 12:31

sinds 1 december is het mogelijk om van te voren kaartjes te kopen voor de eiffeltoren.

kijk op de site www.parijsalacarte.nl

succes………

mamsierina@hotmail.com
14 Feb, 2010 10:07

Alvast bedankt voor het antwoorden.

Nu nog graag mijn vraag beantwoordenn of je met een slecht lopende oudere bij een gehandicapteningang mag gaan of moet je daar een pasje van hebben?

Groetjes Rina

marjon ponsen
20 Jul, 2011 09:54

Ik kan het op die site niet vinden. Wie kan me helpen