Kaartjes voor Eifeltoren

  • brigitta

    Hier nog een vraagje over de online tickets voor de eiffeltoren… Wij hebben nogal spontaan besloten om onze vakantie aan de Loire half juli af te sluiten met een bezoek aan Parijs. Ben me nu aan het voorbereiden, en heb kaartjes online gekocht voor en bezoek aan de Eiffeltoren. Nu ben ik dus al aan de late kant en was het alleen mogelijk om voor het tijdstip 22.30 de lift tm de 2e etage te verkrijgen… Is het mogelijk om als we daar zijn aangekomen op de 2e etage, alsnog een los kaartje voor de top te kopen?

  • Chris

    Volgens mij bestaat niet de mogelijkheid om alsnog een kaartje te kopen voor 2 naar 3.

    Online in ieder geval niet.

    Maar je moet toch wachten, tijden lopen meestal uit, kun je het daar alsnog vragen.

    veel plezier

  • juultje29

    Jawel, je kan gewoon een kaartje tot de sommet kopen via de site

  • juultje29

    Maar ik weet niet of het ook geld voor dat tijdstip, aangezien de eiffeltoren om 23uur sluit en er ook wachttijd is om van de 2e etage naar de top te gaan

  • Chris

    juultje29 Schreef:

    ——————————————————-

    > Jawel, je kan gewoon een kaartje tot de sommet

    > kopen via de site

    Weer wat geleerd :)

    Wist niet dat op de 2e alsnog een kaartje kan kopen naar de top.

  • martinevanstraelen

    Wij gaan een weekendje naar Parijs en ik zou toch graag mijn man willen verrassen met een bezoekje aan die eiffeltoren.

    Alles lijkt wat volgeboekt… Zien jullie een mogelijkheid om toch wat te regelen via internet.

    Zou voor 29 of 31 mei moeten zijn rond 17 uur.

    Thnx alvast.

  • Sylvia

    Hoi,

    Heb je het al via de officiële website van de Eifeltoren geprobeerd. Misschien lukt dat nog.

    Ik wilde ze nog voor van de week hebben, maar heb ook pech. Alles vol, dus maar proberen via de trappen tot het 2e level.

    http://ticket.toureiffel.fr/index-css5-sete-pg1-lgen.html