met je kinderen naar parijs!!

  • M

    LET OP DE NIEUWE WEBSITE ; kidscitytrips.nl vanaf augustus online. hier kun je een super leuk stadsgids bestellen helemaal gemaakt voor kinderen. met een spannend verhaal en leuke info en tips voor een onvergetelijke stedentrip.

  • auke

    neem de kleine al vanaf 2 jr mee naar parijs, eerst met buggy, nu ze bijna 5 is zonder buggy. wandelen door de parken, langs de seine, la defense, eiffeltoren bekijken, ze vindt alles mooi, hier en daar een ijsje en een keer in de draaimolen en na een half jaar heeft ze het er nog over!

    gouden tip: geef je kind een digitale camera, dan nemen ze hun eigen belevingen op en hebben ze er nog meer herinneringen aan als ze terug zijn !

  • parijs

    Goeie tip van die digitale camera Auke.

    Die van mij is net 2, maar was voor het eerst in Parijs toen 'ie 7 weken oud was.

    We hebben zo'n kinderdrager en stoppen bij bijna elk parkje, zodat hij even kan rondrennen, of in de speeltuin.

    Vindt ie geweldig!

    Vorige week hebben we hem ook 1 dag in de buggy gedaan, maar dat vond hij niks. Dan kijkt hij tegen benen aan en in de kinderdrager zit hij op dezelfde ooghoogte als papa.

  • Chris

    Mijn dochtertje vond het ook prachtig. Er is ook genoeg te beleven voor de kids.

    Wat ik wel deed toen ze zo rond de 10 jaar was, en nog wel eens een andere kant opliep dan de bedoeling was, een soort pasje aan een koordje om haar nek met naam, adres en telefoonnummer.

    Gelukkig nooit nodig gehad.

  • Els

    Voor elke leeftijd is er genoeg te beleven in Parijs. Parijs let op de kleintjes! Ook deze zomer is er van alles te doen, juist ook voor kinderen. Voor meer tips en suggesties over kinderen: Parijs à la carte.

  • yenthe

    Hallo, ik heb het kidscitytrips-Parijs boekje samen met mijn opa en oma helemaal uitgelezen. ik heb veel gezien en geleerd over Parijs. de puzzel heb ik opgelost en opgestuurd. ik kreeg een kadootje.

    iedereen die naar Parijs gaat moet het boekje meenemen! het is heel leuk.