Apartement te huur in Parijs voor diverse data tijdens de zomervakantie

  • Jeanine

    Aangezien ik regelmatig een weekend of week van huis ben in Parijs verhuur ik mijn appartement om het dure leven in Parijs te kunnen bekostigen!

    De volgende perioden is mijn appartement nog beschikbaar:

    14 juli - 19 juli

    20 juli - 24 juli VERHUURD

    25 juli - 2 augustus

    16 augustus - 23 augustus

    24 september - 1 november

    22 november - 3 december

    Overige data in overleg.

    Zoek je een leuk en knus verblijf in Parijs in een oud, echt Parijsachtig appartementje met alles erop en eraan dan is dit je kans!

    Woonkamer, slaapkamer, badkamer en aparte keuken, samen ongeveer 35 m2. Het appartement is volledig ingericht en er kan van alle faciliteiten gebruik worden gemaakt.

    Tweepersoonsbed (1.60cm), bureau, kast.

    Hoekbank, televisie, ps3, internet, dvd's, eethoek, boeken, info mbt Parijs.

    Gasfornuis, oven, fruitmachine, magnteron, koelkast, toaster, tostiapparaat, pannen, waterkoker, mixer, raclette, borden, bestek, glazen en divers ander keukengerei.

    Douche, toilet, wasmachine, wasrek.

    Eigenlijk alles om je lekker thuis te voelen.

    65 euro per nacht, voor 1 of 2 personen. (Kan eventueel 3 tot 4 personen vanwege tweepersoons slaapbank. 10 extra p.p.p.n)

    Locatie is perfect. Vincennes. Direct aan de trein RER A en metro lijn 1. Met 10 minuten in het midden van Parijs, met 15 minuten op de Champ Elysées en 30 minuten in Disney. Allen zonder over te stappen! Ook makkelijk te bereiken met auto en voldoende parkeergelegenheid.

    Twee kee r per week leuke versmarkt om de hoek. Div erse eetgelegenheden, winkels en supermarkten op loopafstand.

    Inchecken etc in overleg. Betalen kan contant bij overdracht sleutel.

    Interesse, meer info of foto's? Stuur maar een mailtje.

    Velen hebben ons appartement al naar tevredenheid gehuurd!

  • Jeanine

    Oeps het emailadres vergeten:

    jeanine_van_yperen@hotmail.com

  • gert

    aan ieder die dit leest:

    wij hebben dit afgelopen pinksteren gehuurd en ik moet zeggen: ver boven verwachting!

    nette buurt

    parkeren voor de deur

    metro op 8 minuten lopen

    je voelt je echt thuis

    enig knus appartement

    alles erop en eraan

    keurige prijs

    internet en tv was er

    je zou er zo blijven wonen!

    groet

    Gert

  • wouter

    dag, ben geinterseerd in je appartement voor de periode van 21 tot 27 oktober, graag wat meer info en foto,s en de prijs voor deze periode

  • Hannah

    Hallo, wij zoeken nog een appartement in de periode 22 t/m 25 december in Parijs.

    Graag hoor ik wat mogelijk is.

    mvg, Hannah Ebbinge