appartementen te huur in Parijs

  • Rudy

    Hallo een ieder,

    Op zoek naar een appartement in Parijs ? Samen met mijn goede vriend Bernard heb ik een website gemaakt om zijn 2 appartementen te verhuren. Na zo'n 3 jaar hebben wij inmiddels 42 appartement beschikbaar. Aangezien wij niet leven van deze website, bieden wij deze appartement aan voor de scherpste prijzen, zonder excessieve boekingskosten.

    Er is voor een ieder wat, van een studio tot 4 slaapkamer appartement en allemaal gelegen in het centrum van Parijs. Minimaal verblijf is 3 nachten, maar een langer verblijf is ook mogelijk.

    Bij deze de website : www.paris-room-rental.com

    Ik verhuur ook mijn eigen appartement. Deze is gelegen nabij Place de la République. Op verzoek kan ik een link doorsturen met foto's en verder details.

    Voor meer informatie, neem gerust contact met me op via rudy@paris-room-rental.com en neem even een kijkje op onze website :)

    Au revoir et à bientôt,

    Rudy

  • auke

    zoo die prijzen liegen er niet om. we huurden voor 65 p. nacht aan de oostkant, 5min van de metro, auto voor de deur te parkeren, keurige wijk. voor dit geld kan je in de betere hotels zitten daar, incl ontbijt etc.

  • Rudy

    Beste Auke,

    Ik ben blij dat je dat hebt gevonden. Parijs is nu eenmaal de meest bezochte stad ter wereld en de prijzen zijn hoog. Er zijn zeker wel goede betaalbare hotels te vinden net buiten Parijs (en ook in Parijs zelf), maar dat valt niet altijd mee. Daar zal dan ook wel een ontbijt bij zitten. Een eigen appartementje voor een iets langere tijd, met alle gebruikelijke gemakken, is daarentegen niet vekeerd. Bespaar je ook weer restaurant kosten :)

    Groet,

    Rudy

  • rijntje

    Beste Rudy,

    Is het appartement bij Place de la Republique nogsteeds beschikbaar en hoeveel bedraagd de huur?

    Ik ben op zoek naar iets voor de langere termijn. Kun je me foto's sturen naar rijniee_@hotmail.com

    Groetjes Rijntje