mijn favoriete stad

  • Chris

    even een keer reclame(?) voor mezelf maken……

    interview

  • Yvon3

    Ha ha ,ik kreeg het doorgestuurd van een vriend,die dacht dat ik jou niet “kende”,en wist niet dat ik jouw site niet allang bijn mijn favorieten had staan!

    En waar ik de afgelopen week weer lekker op het zitten studeren,want overmorgen mag ik weer!

    Voor de 18de keer ofzo,ik heb er weer zó'n zin in!

  • Chris

    Haha, ‘de wereld is klein’ zullen we maar zeggen.

    Ben wel een beetje (gezond) jaloers op je….

    Heel veel plezier gewenst daar én de weersvoorspellingen zijn perfect!

  • Yvon3

    Dank je,het weer gaat inderdaad lekker worden,dus we gaan ons weer prima vermaken hoor!

    We zitten alleen in een buurt die we niet zo kennen,hotel Porte d'Italie,aan de rand vlakbij de pereferique,13 arr.,maar sowieso de Chinese wijk moet natuurlijk bezocht worden en verder zien we het wel.

    Kan me voorstellen dat je een beetje jaloers bent hoor!;)

  • john

    vorige week een paar dagen geweest, prachtig daar. mooi weer, gezellig, fijne sfeer. veel gefietst en gewandeld en genoten van de parijse gewoonten. zondagavond vanaf Bastille richting Canal st Martin gefietst, allemaal muziek, mensen aan de kade, wijntjes drinken op straat. Erg gezellig en weer voor herhaling vatbaar!!

  • Yvon3

    Ik heb het ook weer heerlijk gehad,gewoon op ons gemakkie overal gelopen en twee keer lekker gegeten in Quartier Latin en ook twee keer een bloem-ijsje gehaald bij verschillende Amorino ijszaken(Quartier Latin en I'Le st. Louis.

    Heerlijk weer en inderdaad op zaterdag overal muziek,weer echt Parijs gesnoven!(tu)