Vragen over Disneyland

  • Rob

    Hallo allemaal,

    Ik wil komende vrijdag of zaterdag naar Disneyland. Ik wil graag een dagticket voor beide parken (Disney + Studio's). Nu schrok ik toch wel van de prijs € 86,- p.p.). Ik heb hierover de volgende vragen:

    - Zijn er betrouwbare websites waar je goedkoper tickets kan bestellen?

    - Het park is op zaterdag langer op, maar dan zal het ook drukker zijn. Welke dag raden jullie aan en waarom? De andere dag willen we Parijs in.

    - Welk van de 2 parken kun je het beste als eerste bezoeken?

    - Mag je eten meenemen in het park? Verwacht dat de eettentjes namelijk erg duur zullen zijn.

    - We willen echt om 10 uur (als het park open gaat) het park in. Hoelaat moeten we dan aanwezig zijn, zodat we op tijd een ticket hebben?

    - Zijn er attracties die je beter op het eind vand e dag kunt doen of juist aa het begin van de dag i.v.m. drukte?

    Ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen.

    Eventuele andere info is natuurlijk altijd welkom!

    Groet,

    Rob

  • Chris

    Volgens mij hebben ze een aanbieding van 20% i.v.m. hun 20 jarig bestaan.

    Tja, en Disney is niet goedkoop….

  • Els

    Misschien heb je iets aan deze Nederlandstalige site over Disneyland Paris: http://www.dlrp-magic.com/. Wat eten betreft: in de Volkskrant van afgelopen zaterdag 13 oktober stond een artikel over Disneyland. Daarin staat o.a. dat je kunt picknicken met zelf meegebracht eten.

  • Rob

    Hallo Chris,

    Ik kan nergens iets terug vinden over 20% korting.

    Heb je misschien een link ofzo?

    Alvast bedankt!

    Groet,

    Rob

  • Chris

    Hoi Rob,

    op de link (aanbieding van 20%) in mijn bericht klikken en (indien nodig) land selecteren.

    Aanbieding heeft te maken met, zoals gezegd, hun 20-jarig bestaan, vandaar die 20%.

    succes