wandelen en fietsen in Parijs

  • Chris

    Het mooie weer is weer aangebroken en is het dus tijd voor wandelen en fietsen.

    Heb een aantal mooie wandelroutes met kaart op de site staan die je gratis kunt downloaden.

    Voor meer informatie over fietsen huren, een Nederlandstalige fietsenmaker, een volledig verzorgde fietstour of het weerbeeld voor de komende dagen in Parijs kun je hier je hart ophalen.

    Veel plezier in Parijs

  • Yvon3

    Bedankt,ik ga over twee weken weer een paar daagjes,en ik zie er zowaar nog wel een paar plekken bij die ik nog niet heb gezien,ik ga een paar wandelingen doen hoor!

  • Greta

    Vorige week gefietst in Parijs. Wat een leuke ervaring was dat. We hadden van te voren een fietstour geboekt bij baja bikes en toen heeft onze gids ons alles over de stad vertelt. Toen hebben we de dag erna een fiets gehuurd en aan de hand van de parismapguide(erg handig om niet te verdwalen) zijn we zelf door de stad gefietst. Echt een aanrader om te fietsen in Parijs.

    Groetjes,

    Greta

  • Chris

    Om de stad goed te verkennen zijn wandelen en fietsen eigenlijk een must in Parijs.

    Leuk om te horen dat je met Baja Bikes leuk hebt gefietst.

    Een prima bedrijf, heb zelf ook wel met ze gefietst. Heb zelfs een speciale pagina Fietsen in Parijs op www.parijsmijnstad.nl.

    Ik hoop dat wel voor je dat je beter weer hebt gehad als ik afgelopen weekend ;-)

  • Karladammen

    Greta super bedankt voor je tip! Ik ben vorige week wezen fietsen in Parijs met Baja Bikes na het lezen van jou bericht. Wat een leuke ervaring was dat en echt top dat je een fietstocht met een Nederlandse gids kan doen! Echt een aanrader voor iedereen. Thanx!