camping rondom parijs

  • Hans

    wij gaan dit jaar met vakantie naar Frankrijk maar als je in Frankrijk de Eiffeltoren niet gezien hebt dan mis je volgens mij iets.

    wie weet er een goedkope camping in de buurt van Parijs waar ik 2nachtjes de caravan kan zetten om zo toch even Parijs in te kunnen

    gr hans

  • Chris

    Hoi Hans,

    er is een camping in het Bois de Boulogne, aan de Seine op enkele kilometers van de binnenstad van Parijs.

    Ben geen campingganger, maar op de onderstaande link kun je vast wel je benodigde informatie halen.

    link naar camping Bois de Boulogne

    Wil je meer over Parijs zelf ontdekken, kijk maar even op mijn Nederlandstalige site over Parijs.

    Veel plezier in die mooie stad

  • sytske63@live.nl

    Hoi Hans,

    De camping bij bois de Boulogne is goed bruikbaar als uitvalsbasis, er rijd een bus naar de Metro, er is een winkeltje met croissants etc. En plekken op grind. Voldoende sanitair. Voor natuurschoon is de rest van Frankrijk, maar dit is zeker de moeite waard om even die dagen kennis te maken met de stad. Veel plezier, groeten Sytske

  • Chris

    Goeie toevoeging Hans,

    Zoals gezegd ben ik zelf absoluut geen campingmens, maar ik adviseer deze camping met regelmaat.

    Ik heb er zelf ooit (40 jaar geleden) met m'n ouders gestaan, maar kan me er weinig van herinneren.

    Altijd goed om dan een positief geluid te horen van iemand die er daadwerkelijk onlangs heeft gestaan.