Finish Tour de France

  • sytske63@live.nl

    Komende week gaan wij voor 5 dagen naar Parijs, en we weten de weg. maar nu zijn we dus onbedoeld tegelijk met de aankomst van de tour. Weet Iemand of het zin heeft om te gaan kijken, of moeten we dan 5 uur van te voren gaan staan? Is het leuk of worden we onder de voet gelopen? Alp de Huez ben ik als kind ooit geweest, maar dit is natuurlijk heel anders. Is het misschien zelfs beter om heel ver uit de buurt te blijven?

    Alvast bedankt, Sytske

  • Els

    Als je langs de Champs-Elysées wilt staan, zal het daar razend druk zijn en moet je er ver van tevoren zijn. Geen pretje, lijkt mij, zeker niet als het warm is. De aankomst is pas om 21.45 uur en de renners vertrekken vanuit Versailles. Misschien is het handiger om ergens tussen Versailles en Parijs te gaan kijken? Voor meer info over zomeractiviteiten in Parijs: www.parijsalacarte.nl/zomerinparijs.html.

  • liesbeth

    Een paar jaar geleden hebben we de aankomst in Parijs gezien. Het viel toen nog wel mee met de drukte, maar echt vooraan kon je niet meer komen. (We kwamen aan op die zondag). De aankomst was toen niet zo heel laat, we konden op de tv in het hotel zien waar ze waren en konden zo nog op tijd op de champs elysees zijn. Het is dan wel zoeken waar je langs kan.

    Wat erg leuk was dat na de prijsuitreiking alle teams nog een keer met elkaar langs komen fietsen, je kan ze dan nog 2 keer zien, in de volgorde van het klassement. Je moet daar dan nog wel even op wachten, maar of dit ook nog is nu ze zo laat aankomen weet ik niet.