Hallo wij zoeken een leuk, niet duur hotelletje in Parijs, die beetje centraal ligt.
Wie weet een leuk hotelletje?
Waar kun je het beste boeken?
groetjes marjolein
als je kwaliteit en niet te duur wil, ga dan in een accorhotel aan de periferique zitten, meestal vlakbij een metrostation. ik hou zelf erg van de oostkant, je hebt daar suitehotels en ibis, beide goed, je kan de auto kwijt voor 8 euro p. 24u en alles is er in de buurrt, hotel kost 40-65/nacht
\
www.accorhotels.com
voor een goede prijs/kwaliteitsverhouding heb je m.i. bij de accorhotels de beste keus.
zelf ga ik altijd bij ibis bercy village, vlakbij het cour st. emilion. perfecte ligging voor je parijsbezoek. je boekt ook direct bij deze hotel's, dus zonder tussenkomst van een boekingscentrale die er ook weer wat aan moet verdienen!
afgelopen weekend met iemand gesproken die een paar keer per jaar naar parijs gaat en dan in antwerpen-berchem op de thalys stapt, schijnt een stuk goedkoper te zijn dan in nederland. moet je natuurlijk wel in het zuiden wonen anders wordt het niet interessant meer volgens mij.
ik weet wel dat ze via belgie boeken en dan met de auto naar belgie rijden. parkeren in belgie kost een paar euro dag
toch misschien de moeite waard om eens navraag te doen!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?