Place Vendome

• Nikita

Hoi hoi allemaal.

Meestal ben ik rond of na de kerstdagen wel in Parijs, maar waarschijnlijk zit dat er dit jaar niet in.

Ik ben erg benieuwd naar de kerstversieringen op het Place Vendome.

Vorig jaar was het een beetje saai, maar het jaar daarvoor ewel mooi.

Weet iemand hoe het er nu uitziet??( Parijzenaars…)

Fotootje zou ook leuk zijn.

Ik zie en/of lees het wel!

Greetzzz Nikita

• Rene Smit

Hoi Nikita

In de stromende regen en met natte voeten ben ik voor je naar Place Vendome gelopen. En ik was zeer teleurgesteld want er was gewoon niets bijzonders te zien…. Over een paar weken kijk ik wel weer voor je

• Nikita

Wat lief!! (was je erg nat??)

Jammer dat er niets bijzonders is dit jaar, inderdaad misschien over een paar weken.

Daar dus al net zulk *^#$*#) weer als hier begrijp ik.

Werk je daar nog Rene?

Waar?

Nikita

• Vonne 4

Wat een bofferd….in de stromende regen in PARIJS lopen,wij lopen in de stromende regen HIER,hi hi.En je weet …de meest romantische plaatjes van Parijs hebben natte straten! Maar het is waar,zelfs Parijs is íéts minder leuk in de regen.

• Marthe

Ja, we boffen hier maar met die regen! Bah! Vanavond als ik thuis kom lekker de gordijnen dicht en de kaarsjes aan! Flesje rode wijn, met manlief lekker op de bank hangen. Toch wel leuk die regen!

• Rene Smit

Ach weet je Vonne, op een gegeven moment wordt het een beetje gewoon … lopen in Parijs. Maar elke keer als ik de metro uitloop heb ik toch wel een toeristisch minuutje hoor :)

@Nikita, ik werk nu in een restaurant in een hotel in een groot pretpark nabij Parijs. Elke woensdag ga ik dus naar Parijs om wat op te zoeken in de bibliotheken, wat rond te lopen, mensen kijken etc…

• Marthe

Klopt, lopen in Parijs is gewoon lopen in Parijs. Om naar je werk te gaan, of boodschappen doen, niets toeristisch aan. Maar op de vrije dagen, dan is het wat anders! Ik ga nog steeds op ontdekkingstocht als ik vrij ben, kilometers lange wandelingen. Of lekker op de fiets en dan de stad uit. Neem de RER naar een of ander gehucht ver buiten Parijs en dan maar lekker rondtoeren. Vanavond om 7 uur begint mijn weekend van 3 dagen! Morgen eerst even de Nederlandse krant halen, dan uitgebreid ontbijten en dan weer aan de wandel! Als het niet regent :-)

• Nikita

Ja, ik geloof het meteen…

Lekker op de bank zitten met je man.. deed ik gisteren ook, maar in Parijs ..

Misschien overdreven, maar dat lijkt met toch veeeel leuker en romantischer.

Rene; Ja, dat je daar werkte weet ik nog, dacht dat je misschien nu in Parijs zelf werkte of woonde omdat je daar was.

Bevalt het nog steeds?

Hoe lang zit je daar nog ?

Nikita

• Vonne 4

Hoi Rene,kan me voorstellen dat het went op den duur hoor,maar ik ben stiekum tóch een beetje jaloers,met m'n 2 keer per jaar een paar daagjes.Die zijn altijd zo snel om! Gr.Yvonne

• Vonne 4

Marthe,een héél fijn weekend,hoop voor jou dat het droog is,kan je lekker wandelen.Heb je tips van die leuke parken(op het vorig prikbord)opgeschreven voor mijn volgende tripje.