Stedentrip parijs

• Remco

Weet iemand paar goede touroperators die een compleet weekendje parijs aanbiedien voor een mooie prijs?

Liefst met alles er in (dus reis er heen, overnachten en natuurlijk de reis terug)

• Vonne 4

Van Nood;heel goed,Peter Langhout; slecht.

• Nikita

Hhahah

Het ligt denk ik aan de ervaringen.

Ik heb juist heeeeeeeeeeeele slechte ervaring(en) met van Nood en geweldige met Peter Langhout!

Onder het kopje reizen staan wel enkele organisatoren.

Nikita

• Perraudin

Zo'n bustour is goedkoop maar 3 dagen Parijs is dan 2 dagen in de bus en 1 dag in Parijs.

Liever dus met de trein. Frantour wat dat betreft heeft goede reizen , Thalys + hotel. Linkje naar aanbiedingen staan op de voorpagina van parijsonline.nl

Perraudin

www.parijsonline.nl

• Vonne 4

Ja,dat is natuurlijk zo,daarom ben ik tegenwoordig mijn eigen organisator en reisleider,weet ik zeker dat het leuk wordt.Nog leuk om te doen ook,voorbreiden oftewel..voorpret!

• Vonne 4

Dat van die ervaringen met van Nood en Langhout moest natuurlijk onder jouw reactie staan,kan me nu een paar keer met v.Nood herinneren dat we niet in het beloofde hotel kwamen ,maar buiten de stad(Londen,Berlijn)dus vandaar dat ik tegenwoordig lekker m'n eigen plan trek,altijd goed!

• Remco

Dat kan ook wel, maar aangezien ik niet met de auto kan gaan, word het of het vliegtuig of de trein (thalys), aangezien ik nergens gezien heb dat je een aparte bus reis kan boeken.

Vandaar dat ik het liefst de combinatie heb van reis + verblijf…

• Vonne 4

Als je naar D reizen gaat,kan je hotel en trein in één keer boeken,je kan daar je wensen i.v.m.ligging van hotel kenbaar maken.Of haal een catalogus en zoek het hotel naar keuze op www.ReisWijzer.nl op,kun je zien of het een goed hotel is en dan in één keer trein en hotel boeken ,kan er niks misgaan.

• Vonne 4

Sorry…www.VakantieReisWijzer.nl moet het zijn!

• boris

hoi met eurolines kan je wel alleen de busreis boeken, en stap je aan de oostkant vna parijs uit, vlakbij ibis en etap hotels. ook vlakbij de metro (gallieni) en een winkelcentrum. dan kan je precies doen wat je zelf wilt en het busreisje is nog goedkoop ook.