emigreren naar FR en dan....

• bart

hallo gezien het ongezonde economische klimaat denk ik er vaak over om voorgoed naar frankrijk te verkassenen daar proberen iets nieuws op te bouwen. ik ben 34, leidinggevend in een flink ict bedrijf dat eigelijk zowel ict, als telecom als inrichting als kantoorbenodigdheden doet, naast een breed presentatie assortiment als beamers en lcd's en ook netwerkbeheer in zijn assortiment heeft. (om ff een idee te geven).zelf werk ik ook veel bij de klanten als we mensen te kort hebben. is er nog een open markt voor dit soort werk, kom je er snel tussen bij bedrijven, als buitenlander of maak je geen schijn van kans. is er heel veel concurrentie in de grote steden, want die trekken me het meest. ik hoor graag ervaringen en natuurlijk goede tips!

bedankt alvast!

• Perraudin

Bart

Er is een site voor Nederlanders die zich in Frankrijk willen vestigen. De url weet ik niet maar de maker is Wim Bavelaar. Misschien kun je daar meer info vandaan halen of kun je via die site in contact komen met Nederlanders die ook zoiets gedaan hebben.

Perraudin

• henry

zet je bericht op het frankrijkforum en je krijgt enorm veel reacties van mensen die je voor zijn gegaan!