oud en nieuw in Parijs

• Sanne

Ik zag al een vergelijkbaar bericht in de lijst staan, maar wie weet krijg ik op deze manier nog wat meer tips.

Op 29 dec vlieg ik met een vriendin naar Parijs, we verblijven in St. Georges - Lafayette. Hopelijk een goede gok want we weten beiden weinig van Parijs. Maarrr we willen er natuurlijk 5 topdagen van maken. En zeker met Oud en Nieuw. We zijn twee meiden van 25 en 28, geen al te dikke portemonnee en we vinden veel leuk, als er maar toffe mensen zijn. Waar moeten we zijn? Ik mag niet hopen dat Parijs met O en N zo saai is zoals sommigen schreven.

Bedankt, Sanne

• Nikita

Hey Sanne,

Zelf vind ik Parijs met Oud & Nieuw errug leuk!

Dansende mensen, iedereen wenst je Bonne Annee, deelt zijn fles champagne met je of vliegt je zelfs om je nek om je Bonne Annee te wensen!

Als je op vuurwerk rekent is het inderdaad saai, maar verder…

Het is natuurlijk ieders smaak.

Zelf ben ik de afgelopen 3 jaar met Oud & Nieuw in Parijs geweest.

1x bij de Eiffeltoren (niet zo goed bevallen), waar meer de tieners zijn en ouders met kinderen.

De andere 2 keren in de omgeving van de Champs Elysees, Place de la Concorde en later op de avond Les Halles en de Marais.

En ik vond het overal leuk!

Heel gezellig en relaxed.

Wat ik begreep is dat sommige dansclubs ook wel feesten hebben, maar dan zou je op hun site moeten kijken (onder het kopje uitgaan op parijs.pagina…).

Heel veel plezier !!!

Nikita

• Henke Wybe

Ik zit met precies hetzelfde!! super leuk met oud en nieuw naar parijs, mocht je leuke tips krijgen wil je deze ook naar mij sturen!! super bedankt en alvast veel fun in parijs toegewenst..

• Sanne

Nikita, bedankt voor je advies. En Henke, ik zal de tips die ik ontvang naar je doorsturen! gr sanne