kerstmarkt?

• Roos

Hallo!

Wie kan mij vertellen of er een leuke kerstmarkt in PARIS is en dan ook meteen waar, wanneer, hoelaat…??? Ik ga vrijdag a.s. tot maandag 18! Alvast bedankt,

groetjes Roos

• Nikita

Hey Roos,

Zelf vind ik de kerstmarkt bij La Defense wel leuk.

Vorige jaren op het plein voor de Grande Arche en heb er een boel spulletjes gekocht.

Verder bij St. Lazare en ook bij de Sacre Coeur in de buurt (volgens mij Jules Jouffroy ofzo, ben nu niet thuis, dus kan het even niet precies opzoeken).

De etalages van de grote warenhuizen als Printemps, La Fayette en Bon Marche ook niet vergeten.

La Fayette heeft ook een mega kerstboom midden in het warenhuis!

Veel plezier!!

Nikita

• Roos

Hé Nikita,

bedankt voor je leuke reactie, ik denk dat het met deze informatie wel goed moet komen!!

Groetjes Roos

• Simone

http://fr.parisinfo.com/rub8285.html&id_article=23527

hier vind je een overzicht van alle kerstmarkten, waaronder Place de la Nation, Place Saint-Germain des Pres en Place Saint-Sulpice. Bercy staat er niet bij, misschien is deze er niet meer.

• Roos

Nou super!! Dankjewel!!! Kan nie missen daar met kerstinkopen!

Groetjes Roos

• Roos

He nikita, nog een vraagje… Is die msn-groups website van jou?? Leek me erg toevallig dat die persoon ook Nikita heet! Dus zo ja; super! Ik heb er heel veel leuke tips en dingen vanaf gehaald voor mn weekend volgende week!! Wat een verhalen zeg, heel erg leuk! Bedankt dus, haha!

Groetjes Roos

• Nikita

Jepz, die is van ikke!!

• Marthe

Denk zelf dat die bij La defense het leukste is. Zit ook een groot winkelcentrum bij met 160 winkels.

Groetjes,

Marthe

• Marthe

Ga zondag naar de kerstmarkt bij la Defense. Niet dat mijn huis nog meer versiering kan gebruiken, het hangt nu al helemaal vol met lichtjes. Maar ben een kerstfreak.

• Simone

als je in Quatre Temps wilt winkelen zou ik zeggen ja, moet je doen maar verder…… ik vind la Défense bijzonder, qua gebouwen en qua uitzicht maar het lijkt me voor de kerstsfeer veel leuker om naar een kerstkmarkt bijv. bij Saint Sulpice of Saint Germain te gaan?