betaalbare eenpersoonskamer hotel

• marjan

Ik bezoek Parijs frequent en met veel plezier, maar door de toeslagen voor éénpersoonskamers is dit altijd een dure grap. Weet iemand een hotel waar weinig, het liefst geen toeslag wordt berekend voor een éénpersoonskamer? Mag simpel zijn, als het maar schoon en netjes is met eigen douche/toilet. Het liefst binnen het gebied van Republique-Arc de Triomphe-Eiffeltoren-Jardin de Luxemburg. Of wellicht een reisorganisatie die voor sommige hotels geen toeslag rekent. Alle tips zijn welkom. Alvast bedankt, Marjan

• Nikita

Bonjour Marjan,

Kijk eens op deze site.

Zelf ben ik al enkele keren in dit hotel geweest, ook in mijn eentje.

Aardige mensen en vlakbij Metro en Canal St. Martin.

Greetzzz Nikita

• Marthe

Het zijn niet de hotels die de toeslag vragen voor een 1 of 2 persoonskamer maar de reisorganisaties. Hotels hebben maar een beperkt aantal echte 1-persoonskamers. Bijvoorbeeld in het hotel waar ik werk kost een 1-persoonskamer 115 euro per nacht en een 2 persoons 165 of 190. Het kost nooit de helft natuurlijk, want een kamer is een kamer, of er nu 1 of 2 personen in slapen. Als onze 1-persoonskamers op zijn, gaan we natuurlijk niet de grotere kamers voor de prijs van een 1-persoons verhuren.

• Nikita

http://www.hotelmodernedutemple.com/

Hier bedoel ik dus…..

• dag

neem een accorhotel dan heb je nooit toeslag en goedkoop parkeren

ibis

etap

suite hotel

mercure

holiday inn

www.accorhotels.com

• beertje