Gisteren op het journaal gezien, geen vuurwerk in Parijs vanavond!
Jawel, natuurlijk wel feest op de Champs! Voor mij niet helaas, werk vandaan en morgen van 7 tot 7! Dus op tijd naar bed! Voordeel van geen vuurwerk is dat je wel rustig kunt slapen! Heb een uitgebreid diner met manlief morgenavond, na mijn werk! Eend gevuld met amandelen en sinasappels en aardappelpuree met truffels en spruitjes etc etc. Jullie allemaal veel plezeier vanavond!
Hahahaha, had ik dit eerder geweten Ik ben dus op oudjaarsdag naar Parijs gereden. Kreeg op zaterdagavond met een aantal vrienden het idee om vuurwerk te gaan kijken bij de Eiffeltoren. Was dat dus even een tegenvaller
Gelukkig alsnog een leuke en gezellige afsluiting van 2006 gehad en het begin van 2007 is onvergetelijk geworden!
Hoi,
Ook ik was in Parijs zoals elk jaar hoor.
Wij wisten het ook niet van het vuurwerk maar werden er op geattendeerd door een ober in het café.
Het was op zich hartstikke gezellig maar ja, toch hoort vuurwerk erbij.
Wat mij ook erg verbaasde was dat de lichtjes in de bomen op de Champs Elysées om 00.00 uur uitgingen en ook niet meer aan zijn gegaan, op oudjaarsavond horen deze lichtjes toch gewoon de hele nacht te branden.
Verder hebben we weer veel plezier gehad in Parijs.
Groetjes,
Sandra.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?