Apartementen en metro pas

• Simone

Je leert Parijs het beste kennen als je gaat wandelen, zo snuif je de Parijse sfeer op………

• Vonne 4

Als ik met m'n “Parijsvriendin”ga nemen we altijd een carnet met z'n tweeën,ik stippel thuis uit waar we naar toe willen,we gaan dan met de Metro naar het verste punt en dan inderdaad de hele dag lopen,kom je de leukste dingen tegen,al ga je voor de zoveelste keer!

• Simone

:-) precies Vonne dat is wat ik bedoel!

(zo doen wij het ook, een carnet met 10 kaartjes en je gebruikt gemiddeld 1,5 metrokaartje per persoon per dag)

• Ronald

Ik heb net gehoord dat way2stay.com ook appartementen in Parijs verhuren. Het is nog niet echt zichtbaar op de website … zal wel exclusief zijn? Dit is de url www.way2stay.com/Paris-appartementen-nl-109.html

Moet je maar kijken …. gr, R

• Steluta

interessant

• Coen

Erg mooie appartementen op parisaddresse.com, maar…erg duur én: teleurstellend dat men niet een overzicht geeft op de site wat een appartement biedt en kost. Dit ligt sowieso buiten mijn range (E. 1500 voor een week…). Overigens zien die appartementen er wel fantastisch uit.

Nog zo'n adres voor Appartementen is: http://www.haveninparis.com/luxe.php.

- Erg goede site met een goed overzicht en meer keuze in kleinere en iets betaalbaardere appartementen (al vanaf ca.E. 800 gezien)

Ik kwam dit adres tegen, omdat een ex-vriendin van mij hier olie/kruidenmassages geeft en er vele services verleend worden vanuit Haven in Paris. Mocht ik eens met meerdere mensen op stap gaan richting Parijs, wordt het al snel interessant in vergelijking met een hotel.