extravanganza

• Nookie

Hallo allemaal,

ik ga in mei een paar dagen naar Parijs dit nav het 25-jarig huwlijks feest van mijn ouders. Nu wil ik graag iets super speciaals doen (geld speelt in dit verband geen rol) Weten jullie misschien wat???

Alle ideeen zijn welkom!!!!

Thanks!

• Nikita

Als ik ooit nog rijk word (….) lijkt eten bij Le Jules Verne geweldig!

Eten op de Eiffeltoren.

En verder… pfff moeilijk, maar ik zal er eens over nadenken.

Nikita

• merikke

Hallo,

Ik heb eens gegeten in Jules Verne, maar dit viel behoorlijk tegen. Ik hoefde zelf niet te betalen, maar de prijzen zijn inderdaad niet mis. De kwalitei van het eten was niet wat ik ervan head verwacht. De plek is natuurlijk wel errug leuk.

ik weet zelf niets extravagants in Parijs, maar als geld geen rol speelt, moet er natuurlijk wel wat te regelen zijn lijkt me. Succes met Zoeken Veel plezier alvast!

Groetjes M'erikke

• Marthe

Jules Verne is leuk, maar je moet maanden van te voren reserveren. Diner in de Moelin rouge, of Lido, met show? Huur een limo, laat je door sfeervol verlicht Parijs rondrijden, boek een kamer in een van de “grote hotels”, drink veel champagne, boek een diner op een van de luxere rondvaartboten. Veel plezier,

Marthe

• Rene Smit

Het organisatiehart begint te kloppen

Speelt geld echt geen rol? Of is er toch een budget. En met hoeveel mensen wil je de speciale dingen doen? Noem ons het budget, aantal personen en de aankomst- en vertrektijdstippen en we draaien een fantastisch programma in elkaar.

(uiteraard gratis ;))

• Nookie

Allemaal hartstikke bedankt voor de tips!!!

We hebben inmiddels besloten om een luxe diner te doen op een dinercruise. Maar nu is mn vraag weet iemand sites van limo verhuur bedrijf en misschien een mooie bar waar we vooraf wat kunnen drinken(champagne natuurlijk ;))

Dus ik zou zeggen laat wat van je horen!!!

Alvast bedankt

• Vanessa

Een van mijn favoriete plekjes om lekker chique te borrelen is de ‘lounge’ van Hotel de la Paix, naast de Opera. Het heeft een restaurant, maar daar achter is weer de ruimte die ik bedoel voor een heerlijk decadente borrel in een soort van Chesterfield-banken-sfeer.

Voor creme de la creme zou ik echter naar de Hemmingway Bar gaan in het Ritz Hotel (als geld toch geen rol speelt…)

Krijg er nu al zin in!

Groetjes,

Vanessa

• Rene Smit

Kan je gewoon het Ritz, George V of andere “palace hotel” inlopen om iets te gaan drinken in de bar? Lijkt me wel cool namelijk…

Heel hip is natuurlijk ook de bar van Hotel Costes

En voor limousines kijk je http://www.pagesjaunes.fr en dan type je in Quoi: “location d'automobiles avec chauffeur” en Ou: “Paris”

• Vanessa

Ik heb inderdaad bij de nodige hotels een drankje gedaan of een high tea. Cafe de la Paix, Hotel Crillion, etc. Erg leuk, alleen heeeeel slecht voor je portemonnee! Je moet alleen in eerste instantie wat moed verzamelen om langs de portiers te komen. Maar het ziet er altijd hoogdrempeliger uit dan dat het in werkelijkheid is.

Gewoon een keer proberen. Nee heb je en ja kan je krijgen!