Iemand in dit hotel geweest? Lees er goede verhalen over. Helaas hebben ze geen website dus is het voor mij niet helemaal duidelijk hoeveel een eenpersoonskamer kost.
Beste Kapitein,
Toevallig was mijn oog ook onlangs op dat hotel gevallen en had ik het al eerder op dit forum als tip gegeven. Mijn broer is het op mijn aanraden vorige maand gaan uitproberen.
Het is een heel simpele kamer. Bed, douche, toilet (is optioneel, je kan er ook voor kiezen om het toilet en douche te delen op de gang. Wordt de prijs nog goedkoper). Zij betaalden 50 euro per nacht. Geen geld en je krijgt er een prima kamer voor. Voor een 1-persoonskamer betaal je geloof ik iets van 30 a 35 euro
Ik ga waarschijnlijk in maart dit hotel ook uitproberen. Perfect gelegen en perfect geprijsd.
Vanessa
Bedankt voor jullie reacties! 30-35 euro voor een 1-persoonskamer is niet duur, en ik geloof dat de locatie geweldig is.
Ik belde ze net om te reserveren voor begin mei, maar ik moet eind maart terugbellen omdat het nog te vroeg is. Op internet las ik dat ze snel vol zitten.
Ik ga het gewoon proberen!
Hotel Tiquetonne is een aanrader, mits je geen behoefte hebt aan luxe. De locatie is fantastisch (vrijwel naast Les Halles) en de kamers zijn niet duur. Ik had een kamer voor 30 euro per nacht. Douchen kostte extra, namelijk 6 euro.
Fijn hotel + beleefd personeel. Het enige waar ik me aan stoorde was het feit dat het schoonmaakpersoneel al om 9 uur 's ochtends je kamer binnen kwam vallen…
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?