Concertkaartjes

• Sandra

Hallo allemaal,

Wie weet via welke site ik concertkaartjes kan kopen voor concerts in Frankrijk.

Ik kijk nu altijd op de FNAC site maar misschien zijn er nog wel meer betrouwbare sites.

Ik hoor het wel van jullie.

M.v.gr.

Sandra.

• Vanessa

Ik bestelde ook altijd via de FNAC en toen ik nog in Parijs woonde, was dat ook altijd de vaste plek waar ik ze kocht. Durf niet met zekerheid te zeggen of het een vast verkooppunt is, maar ik weet dat een vriendin van mij kaartjes voor bijvoorbeeld het concert van Robbie Williams bij de Virgin Mega Store op de Champs had gekocht.

Misschien dat je het via die site ook eens kan proberen.

Groetjes,

Vanessa

• Sandra

Vanessa,

Ik heb er ook gewoond en bestelde ook altijd via de FNAC en dat doe ik nog steeds.

Maar ik dacht, goh, misschien zijn er nog wel meer sites.

Hoe lang heb jij er gewoond?

Groetjes,

Sandra.

• Vanessa

In eerste instantie was ik voor een half jaar naar Parijs gegaan. Toen ben ik daar destijds verliefd geworden (niet alleen op de stad…), maar wel weer terug gegaan naar Nederland. Vervolgens heb ik 1,5 jaar lang om het weekend op en neer gereisd. Ik was namelijk nog bezig met m'n studie. Uiteindelijk toch m'n spullen gepakt en heb ik er 1,5 jaar nog weer gewoond. Dus ruim drie jaar heeft Parijs echt deel uitgemaakt van mijn leven.

Het voordeel is wel dat door al die treinkaartjes die in dat 1,5 jaar heb moeten kopen, er nu een HSL kan worden aangelegd. Beschouw mezelf maar als hoofdsponsor. Haha!

En jij? Niet stiekem heimwee naar Parijs? Waar heb jij gewoond in Parijs?

Groetjes,

Vanessa

• sandra

Vanessa,

Ik heb er zelf 5 jr. gewoond.

Ben er als au-pair heengegaan en heb er ook gestudeerd.

Ik heb in het 17e arr. gewoond, bij metro Villiers.

Ik heb het weer ontzettend naar mijn zin in Nederland, leuke baan, leuk huis.

Maar toch kan ik Parijs erg missen, gewoon de gezelligheid, de stad, mijn vrienden.

Wij gaan ook meestal om de 3 à 4 maanden een lang weekend naar Parijs hoor.

Met oud/nieuw nog geweest, was weer erg gezellig.

Groetjes,

Sandra.

• Vanessa

Ik heb hetzelfde als jij. Ik heb inmiddels mijn draai al weer helemaal gevonden in Nederland, maar Parijs blijft altijd als een soort tweede thuis aanvoelen. En zo nu en dan heb ik ook inderdaad echt de behoefte om er weer even terug naar toe te gaan. Ik heb altijd in het tweede gewoond, bij metro Quatre Septembre en daarna bij metro Sentier.

Het is nu al weer meer dan een half jaar geleden dat ik er voor het laatst ben geweest i.v.m. een hernia, maar probeer gewoonlijk ook zeker iedere 3 tot 4 maanden te gaan.

Binnenkort maar weer eens kijken of er nog een leuke smileysticket te verkrijgen is… Het heeft nu lang genoeg geduurd!

• Sandra

Vanessa,

Ja, het blijft ook mijn tweede thuis.

Metro Quatre Septembre, dat is toch bij de Opera in de buurt.

Mijn vriendin heeft daar een restaurant in Rue Hanovre, Pizzeria Crododillo.

Groetjes,

Sandra.

• Vanessa

Metro Quatre Septembre is de metrohalte tussen Opera en Bourse in. In de straat waar de uitgang van de metro zit woonde ik. Als ik in Parijs ben, loop ik ook nog altijd even langs ‘mijn’ straatje, met daarin ‘mijn’ huisje. Als ik wist dat datzelfde appartementje weer in de verhuur/ verkoop zou gaan, zou ik zo weer m'n spulletjes willen pakken en terug gaan!

Hoezo nostalgisch?

• Chantal

Hai Vanessa,

Ik weet nog wel een leuk huisje voor je,.. :-)

Maik komt eindelijk weer terug naar NL en heeft zijn appartement in de aanbieding,…hahaha,..

Interesse?

Alles goed verder?

groetjes,

Chantal

(van die man die zo lang in Parijs heeft gewoond)