binnenkort gaan wij naar parijs. Dit keer naar een hotel in de rue victor masse. Weten jullie waar we dan het beste kunnen parkeren? Zelf denk ik aan een parkeergarage maar waar is die?
in de rue de clauzel, 2 straten verder richting place saint georges is een overdekte parkeergarage. de buurt ken ik niet zo goed dus ik weet niet of je in de straten makkelijk kunt parkeren. 't zou wel een stuk goedkoper zijn.
op place saint georges kun je ook opstappen op lijn 12 van de metro.
op station pigalle kun je ook opstappen, maar dat is een stukje verder lopen.
veel plezier. H
Beste mensen. Is er iemand die van nu tot aan 7 maart naar Parijs gaat??? (eventueel later maar het liefst voor 7 mrt)
Of daar misschien toevallig is??
Ik ben net samen met mijn nichtje uit Brazilie, (die een droomwens had om naar Parijs te gaan), in Parijs geweest.
Zij komt er net achter dat zij haar 5 sleutelhangertjes (0,50 eurocent per stuk) kwijt is. Als je ze niet tegenkomt voor dit bedrag maar voor bijv 1 euro mag dat ook (zoveel kostten ze namelijk bij de toren zelf)
Arm kind was in tranen!!!
Ik hoop dat er iemand zo lief is om 5 sleutelhangertjes mee te nemen. 4 zilver en 1 goudkleurige….
Opsturen mag ook en als ik dan een bankrekening heb dan stort ik portokosten plus torentjes prijs netjes terug.
Ik kan ze ook komen halen in een straal van 40 km rondom Amsterdam.
acmschuuring@hotmail.com
Graag even contact met mij opnemen indien je zo lief bent…..
Dit schrijft Cees op het Parijsforum van parijsonline.nl
(http://foxtrot.messageboard.nl/2856/viewtopic.php?t=32)
Je komt in de richting van Parijs via de A1/E17, je volgt dan op het knooppunt de A3/E15 richting Bordeaux/Nantes/Bobigny/Paris-Est/Ctre Commercial Ral
Volg dan na 18 km op het knooppunt Porte Bagnolet en houd de borden goed in de gaten!
Volg dan na 1,3 km Pte de Montreuil.
Neem de afslag Pte de Montreuil en ga bovenaan de afslag linksaf (rotonde 3/4) en bij het verlaten van de rontonde ga je weer links.
Je rijdt nu parallel aan de Peripherique langs een groot wit gebouw waar o.a. een winkelcentrum in zit (met een Carrefour supermarkt) en een Ibis hotel.
Ga nu rechtsaf naar beneden de parkeergarage in van dit complex (je ziet er een blauwbord met een P staan).
Zet je auto direct op de verdieping waarin je komt rijden, dichtbij de uitgangen en goed toegankelijk. Je auto staat hier prima en je loopt via het winkelcentrum of de ingang van de garage het gebouw uit, loopt half om de rontonde (zelfde rontonde waar je omheen reed) heen richting de winkelstraten stadinwaarts en pakt daar de metro (lijn 9) op station Porte de Montreuil richting het centrum.
Wanneer je op zondag gaat dan betaal je 6 euro voor een hele dag parkeren, rest van de week als het goed is gratis.
Tot nu toe hebben we dus altijd gratuit geparkeerd in Parijs!
Ik hoop dat jullie er wat aan hebben!
Nikita
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?