Parijsreis school

• Gotze Kalsbeek

Speciaal voor onderwijscollega's

Ik organiseer al enige jaren voor mijn school een jaarlijkse schoolreis (werkweek) naar Parijs en heb daar het een en ander voor ontwikkeld. Bijvoorbeeld een website waarmee we de reis laten voorbereiden

http://www.parijsreisamstelveencollege.cjb.net/

Daarnaast heb ik ook materiaal ontwikkeld zoals opdrachten voor in het Musee d' Orsay. Als je daarvoor belangstelling hebt neem dan contact met me op. Ik ben nu zelf op zoek naar goede opdrachten voor in het Louvre. Wie heeft die voor me?

Groet

Gotze Kalsbeek

• ReneSmit

Ik verbaas me over het feit dat jullie naar Eurodisney eh.. Disneyland Resort Paris gaan. Zorg dat je de scholieren goed het fastpass systeem uitlegt, anders hebben ze in die twee dagdelen nog niets gezien….

• Gotze Kalsbeek

Rene

We gaan naar Disney… om wat balans in het programma te brengen ;-) Veel kinderen van 16 jr zijn nog nooit in een museum geweest en wij doen er in die paar dagen al heel wat + dat we een behoorlijk dichtgetimmerd programma hebben . Dit geeft dan wat lucht . Echt waar! arenlange ervaring heeft geleerd dat die dag in Disney erg heilzaam is … ook voor de sfeer in de groep!

Nog nooit last gehad van drukte in Disney overigens ;-) We komen binnen om 10u en gaan om 19u weg. Helemaal top voor ze!

Groet

Gotze Kalsbeej