waar?

• Nookie

Als ik werk in la defense, waar kan ik dan het beste gaan wonen. Ik ben van plan om binnen afzienbare tijd naar parijs te vertrekken en nu op zoek naar een plekje om te wonen. Ik ga werken als engels lerares dus heb wel een budget(niet een hele grote). Ik ga in mn eentje dus het hoeft niet super groot te zijn.

Wie kan mij helpen met websites ed??? Ook andere informatie over leven(kosten) in parijs is hartstikke welkom.

Bij voorbaat dank!!!!

• Sandra

Nookie,

Je kunt uiteraard in Parijs gaan wonen aangezien La Défense niet ver is.

Je kunt er ook voor kiezen om in een buitenwijk van Parijs te gaan wonen, dit is vaak goedkoper dan Parijs zelf.

Is het niet mogelijk dat je werkgever je helpt bij het zoeken van woonruimte?

Succes en heel veel plezier in Parijs (ik heb nog steeds heimwee).

Groetjes,

Sandra.

• ReneSmit

Zorg er dan wel voor dat je in het westen of in het noorden woont. Als je de stad door moet kruizen ben je volgens mij wel een half uur verder… Bovendien is het OV of de rondweg in de spits geen pretje.

• rich

Op seloger.com kun ja alle appartement vinden en zelf je criteria selecteren.

De buitenwijken in het noorden, zoals eerder voorgesteld, raad ik af. De enige ‘goede’ buitenwijk vlakbij La Defence is Neuilly sur Seine.