camperplek in Parijs

• hans

Wij willen volgende week 4 dagen naar Parijs. Wie weet een plek om met de camper te staan en van daaruit met een goede verbinding (metro bus)de bezienswaardigheden in de stad te bezoeken.

alvast bedankt!

• Richard

Prima camping, ook voor campers is Cmping Du tremblay in Champigny Sur Marne. Deze camping ligt iets ten zuid oosten van het centrum aan de marne. Je kunt lopend naar het RER station maar er stopt ook een bus op de camping die naar het RER station gaat. Met de RER sta je in ca. 15-20 min hartje centrum op metro station Les Halles.

Echt een prima plek om te staan hebben de camping al diverse malen bezocht.

• hans

hoi Richard,

bedankt voor je tip, ga hem zeker toevoegen, lijkt me een goede plek als je met 20 minuten in het centrum staat.

Voor m'n navi moet ik het adres dan nog zien te achterhalen.

Je hoort nog

groeten

hans

• Tineke Reijbroek

Aanstaande zondag vertrekken we richting Parijs.

We willen een paar dagen Parijs in. Hebben jullie tips om in og vlak bij Parijs met de camper te staan?

• bonnie jovie

pigalle is een aanrader, je kan hem overal neerzetten. leuke buurt met veel gezellige mensen op straat, vooral snachts. super veilig!

(tu)

• camperfreak

Via de volgende link zie je alle camperplaatsen rondom parijs

Camperplaats Parijs

• camperfreak

Speciale camperplaatsen voor Disneyland Parijs

Disneyland met de camper

wel een tip: Ga niet te dicht bij de rolbaan staan in midden van terrein, daar hoor je tot laat Disney muziek

• Chris

:) vooral die laatste is een goeie tip!

Mooie informatieve site trouwens, kende ik nog niet.