Porte de Bagnolet

• Eddie

Hoi,

In juli ga ik 5 dagen naar Paris!

Ons hotel is gevestigd naast metro station Porte de Bagnolet. Wie kent deze omgeving?

Ik realiseer met dat ik niet midden in het centrum zit, want daar is de prijs ook niet naar. Maar juist meer aan de rand van Parijs. Is dit goed te doen naar het centrum?

Ik hoor het graag!

Thanks

• Vonne 4

Het is vlakbij een hele mooie begraafplaats,Pére Lachaise,relaxt begin van de vakantie.En het is vlakbij Republique,vanwaar je eventueel alle kanten uit kan met de Metro,dus niet verkeerd hoor!

• Perraudin

Eddie

Je zit ook vlakbij Belleville: Dat is een Multicultureel wijkje met vooral mensen uit de West Indies en dus leuke / goedkope eettentjes ;-)

Perraudin

www.parijsonline.nl

• Eddie

Hoi,

Oh wat leuk!

Daar ga ik zeker even kijken..

Bedankt voor alle tips.

• Perraudin

Eddie

Je zit in het 20e arrondissement. Op mijn site kun je meer info over dit arrondissement vinden als je op de hoofdpagina klikt op info per arrondissement.. kies dan op de kaart voor het 19e/20ste

Perraudin

www.parijsonline.nl

• Eddie

Ik heb gekeken, wat een leuke en overzichtelijke site.

Maar er is óók zoveel te lezen over parijs.

We zijn er van 2 tot en met 5 juli. En we willen zoveel zien en doen. Her en der sprokkel ik wat van internet en sla ik op in Word. Dan gaan we volgende maand eens bekijken wat we echt willen zien.

Ik zal zeker je site raadplegen