Beetje natuur.

• sander

Buttes Chaumont is absoluut het mooiste (en romantsiche) park van Parijs.

Beslist doen!

Loop vanaf daar langs Canal St Martin richting Republique: ook mooi!

• mariska

heej nikita…

ga je 21 juni naar parijs?

groetjes mariska

• Nikita

Ja, we rijden (voor het eerst met mijn eigen tuuttuut) woensdag avond of nacht weg en gaan zondag weer terug !! :)

Eindelijk weer !

Ik kan niet wachten!

Fete de la Musique he…. daar MOET ik bij zijn!

Nikita

• Vonne 4

Zo…weer terug,het was weer véél te snel om!We vonden Promonade Plantée erg mooi,is nu ook mooi door de rozen en andere bloeiers.Beneden ook best leuk om terug te lopen.Le Buttes Chaumont was ook mooi,wel klimmen,en dat hadden we net in Montmartre ook al gedaan(wijk en begraafplaats)ben jammer genoeg de verkeerde uitgang uitgekomen ,heb dus je uitzicht niet gezien Simone,alhoewel,in het tempeltje zag je ook de SacreCoeur.Was ook nog nooit bij Palais Royal geweest,mooi parkje en die ouderwetse winkeltjes,prachtig.We hebben ons prima vermaakt,dank voor de tips.En jij hebt het nog tegoed,Nikita,lekker gevoel hé!Groetjes Yvonne.

• Vonne 4

Jammer,Sander,te laat ,hi hi,dinsdag zat ik er al,maar dat komt de volgende keer!

• Simone

Hahaha, ja weet wat je bedoelt…… wij deden het goed om, van bovenaf naar beneden (later namelijk naar de top van Parc de Belleville) maar dat was echt stom toeval. Lekker dat je hebt genoten!

• Nikita

Heb er ERRUG veel zin in!!!

Kan niet wachten! Er gaat iemand mee die nog niet zo heel vaak in Parijs is geweest, maar de ‘belangrijkste attracties’ al wel heeft gezien.

Maar eens even kijken wat we deze keer gaan doen…

Ik zal eens bezig gaan met plannen…. Als iemand nog ideetjes heeft….

Nikita

• Vonne 4

Leuk om leuke dingen aan iemand te laten zien die er nog niet zo vaak geweest is hé,vast veel plezier met de voorpret! Gr.Yvonne.