Wie weet een goed maar betaalbaar logeeradres?

• Vereen

Hallo,

Ik ga met mijn invalide moeder 3 dagen naar parijs met de trein.

Nu zoek ik een betaalbaar en goed logeeradresje (hotelletje of pensionnetje met ontbijtmogelijkheid). (max. 60 per 2 pers. per nacht)

Iemand tips?

• Vereen

Vereen schreef:

>

> Hallo,

>

> Ik ga met mijn invalide moeder 3 dagen naar parijs met de

> trein.

> Nu zoek ik een betaalbaar en goed logeeradresje (hotelletje

> of pensionnetje met ontbijtmogelijkheid). (max. 60 per 2

> pers. per nacht)

>

> Iemand tips?

gr Vereen

• Simone

Hoi Vereen,

Je wilt waarschijnlijk dichtbij het centrum zitten?

Zoniet dan zou Paris Orleans een optie kunnen zijn, te boeken via weekendjeweg, het hotel is vlakbij een metrostation, maar voor gezelligheid s'avonds zit je hier verkeerd (ik vond het hotel destijds meer dan ok als slaapplek en ik vond het erg lekker dat het onbijt op de kamer gebracht kon worden).

D-Reizen heeft vaak goedkope aanbiedingen (als je niet al te hoge eisen stelt aan de hotelkamers, die zijn sowieso over het algemeen klein en ik weet niet of dat ok is met je moeder?).

Of je speurt alle hotelsites af, maar dat vind ik persoonlijk altijd erg veel werk haha.

Ik kijk wel altijd even bij vakantiereiswijzer.nl en zoover voor recensies, geeft meestal wel een aardig beeld van wat je kan verwachten.

Succes en veel plezier met zoeken en de voorbereidingen,

groetjes

Simone

• Perraudin

Vereen

Ik zou in een standaard modern hotel gaan zitten. Ik hoorde van iemand dat het mercure hotel vlakbij de Sorbonne goed is. Ruime kamers, lift , airco etc. Misschien in jullie geval wel de moeite waard

Hier vond ik een boekingsmogelijkheid

http://www.all-hotels.com/xbook/servlet/hotel-details?partner=8&hotl_id=277941

Perraudin

• Perraudin

Vereen

Nog een idee ! Hotel de la Sorbonne (ook tegenover de Sorbonne Universiteit) heeft een paar kamers op de bendenverdieping. Als ik me niet vergis was dat kamer 1 en 2 . Lekker rustig aan het cour en dus makkelijk bereikbaar

http://www.bookings.org/hotel/fr/sorbonne.html?aid=301829

Bookings is een nederlands bedrijf en het voordeel is dus dat je ze altijd kan bellen bij vragen en extra wensen. Maar geef in je online reservering duidelijk aan dat je een kamer op de benedenverdieping wil

Perraudin