Parijs Fashion Week

• Sanne

Hallo!

Ik ga over 2 weken (3 tot 6 juli, tijdens de parijse Fashion Week) naar Parijs en wil daar graag een modeshow bezoeken (welke maakt dus niet uit, als ik ergens binnen kom vind ik het al goed;) mijn vraag aan jullie is: HOE kom ik daar binnen, ik kan natuurlijk nergens kaarten krijgen. Gratis zal het wel niet zijn,

iemand hier ervaring mee of kan iemand me misschien helpen? Ik hoop het!

• Simone

geen ervaring mee, lijkt me ook erg moeilijk om daar tussen te komen?

(ik heb net dit weekend eindelijk eens pret-a-porter gezien, als je in the mood wil komen voor de Parijs Fashion Week dan moet je deze film gezien hebben ;-))

• Vanessa

De shows zijn echt alleen maar toegankelijk voor mensen met een kaartje. Het zal een kwestie van heel veel geluk zijn dat je een onoplettende bewaker hebt, maar de keren dat ik ben geweest, werd er iedere keer heel goed gecheckt.

Het is niet dezelfde ervaring als een show bijwonen, maar wat ook hartstikke leuk is, is om vooral in de buurt van de Tuileries/ Louvre tijdens de Fashion Week wat te gaan drinken. Die buurt ademt mode en er zijn aardig wat ontwerpers die daar even een bakkie/ glaasje champagne gaan drinken na de show! Leuke sfeer, als je van mode houdt!

Laat nog even weten of je er in bent geslaagd!

Groetjes,

Vanessa