appartement residome Val d'Europe

• Sara

Weet iemand iets over bovengenoemd appartementencomplex? ik ben namelijk van plan via Kras een 5 daags verblijf daar te boeken, maar kan weinig beoordelingen vinden van dit complex op internet.

alvast bedankt!

• Perraudin

Bonjour Sara

Het enige wat ik weet van Val d' Europe is dat het dichtbij Disney ligt en dat het allemaal nieuw is aangelegd. Alles in een nette suburbane stijl gebouwd . Val d' Europe heeft een goed winkelcentrum met een Auchan , Gap etc en enorm outlet gedeelte. Er is ook een RER station met verbinding naar Parijs en Disney. Verder is er geen klap te beleven.

Dit vond ik:

http://www.magischenachten.nl/disneyland-resort-paris-marne-la-vallee-parijs/bungalows-en-appartementen/residhome-aparthotel-montevrain-val-europe.html

Maar misschien zijn er Krasreizigers die er al wel geweest zijn

Perraudin

• mirjam

hallo sara,

het is een prima appartementen complex, ben er al 4 keer geweest,

het is een favoriet van ons, makkelijk te combineren met disney maar ook als je naar parijs wil. goede ruime appartementen, goede bedden en netjes.

mirjam

• Sara

Hoi Mirjam

Bedankt voor je reactie! Nu weet ik zeker dat ik de juiste keuze gemaakt heb. Mag ik ook vragen wat voor kaartjes je hebt gekocht voor het vervoer? Klopt het dat het ongeveer 30 minuten met de RER naar het centrum van parijs is?

Sara

• Andy

Hey,

Mijn broertje vroeg zich af of ze ook de disney channel op de tv hebben, en of anders nederlandse kanalen?

ook vroeg ik me af, rijden er pendelbussen naar het park? of moet je met je eigen auto?

• Jansen

Nou net terug uit frankrijk

en in dit hotel geslapen ..mooie kamers goeie service (engelstalig) alleen ik zou geen ontbijt bijboeken …

ontbijt is er karig …lees …toast , crossant , stuk stokbrood , melk water koffie …..thats it

mooie schone kamers ,luxe badkamer met bad en douche . tv ..met dvd ..zal wel dvdtjes meenemen (aangezien alleen de franse zenders verkrijgbaar zijn )

nou minuutje lopen stapt in de metro en 5 minuten later stap je bij de ingang van Dinseyland uit ……(trouwens geen geluid van de metro gehoord sliepen aan de voorkant )

de ligging is ideaal …de hoek om en je komt in een reusachtig grooot overdekt winkelcentrum terechtt..waar je dan ook maar alles kan kopen .

(ook voor outletprijzen) …..en voor je ontbijt is er een supermarkt te vinden en ook daar is dan ook maar alles wat je wilt te koop (kan nederland nog wat van leren )

wij gaan in oktober weer …..nou hopen dat het i disneyland dan iets minder druk is

• Karel

ik ga 20 augustus voor 5 dagen,

zijn de bedden voorzien van beddengoed? of moet je daar zelf voor zorgen.

zitten in de appartementen ook koelkast met vriesvakje ?

• Lisette

Hoi!

als het goed is ben je ondertussen heengeweest.

Was er beddengoed aanwezig of dien je dat zelf mee te nemen?

Wij gaan volgende week naar dit hotel.

En, tot hoe laat reden de metros?

Groet

Lisette

• Sara

beddengoed is aanwezig, ook handdoeken in geruime mate.

de metros rijden iedere paar minuten tot ongeveer half 1 snachts. centrum van parijs is 30 minuten, euro disney 3 minuten (1 halte)

denk er wel aan dat je bij aankomst borg dient te betalen, of je creditcard of 250 euro contant, dit staat in kleine lettertjes op de website.

ontbijt kost 10 euro en kan je smorgens betalen, maar ik vond het ontbijt niet zo geweldig, ze hadden croissantjes, brood en broodjes, met honing, jam, kaas, cornflakes, melk en jus' dorange. je kan beter in het grote winkelcentrum vlakbij het hotel wat dingen kopen, aangezien de kamer een koelkast, magnetron en kookplaat heeft.

Als je wilt kun je dvd's meenemen, want de tv's hebben een ingebouwde dvdspeler.

voor meer vragen hoor ik het wel.

wanneer ga je naar parijs?