waar een betaalbaar hotel?

• Becky

Hallo

Wij gaan in september naar Parijs. Nu zoeken wij een betaalbaar hotel (goed bed en douche) in Parijs, maar waar in Parijs zit je goed?

Wij moeten ook rekening houden met het feit dat we ook een kleintje van 1,5 jaar meenemen, dus moet er ook een campingbedje in de kamer extra komen.

Wie weet voor ons iets?

groetjes van Becky

• Simone

Hoi Becky,

Wat is voor jou betaalbaar? Wat is de richtprijs per nacht?

Ennuh…… ik wil je niet bang maken, maar ik ben zelf na drie dagen zoeken op internet tureluurs aan het worden, heel Parijs is volgeboekt/danwel gereserveerd in verband met Rugby World Cup (ik snap nu ook waarom Thalys die Red Day aanbiedingen erin gegooid heeft…..). Er staan wel hotels op aanvraag, maar ik zie liever meteen dat iets beschikbaar is…… en dat is dus een beetje moeilijk, maar misschien vergaat het jou beter :-)

• Becky

Hoi Simone,

Bedankt voor je reactie. Tja, wat is betaalbaar? Ik heb op site van NS kamers gezien vanaf E50 per nacht. Dat is een leuk bedrag, natuurlijk mag het wat duurder, maar wij bekijken het zo, je slaapt er maar alleen, de hele dag zijn we de hort op, dan wil ik niet superduur betalen. Ik hoop wel dat je iets kan vinden, wist niets van een evenement af. Als het niet zelfstandig lukt op internet, dan ga ik toch maar naar een reisbureau.

veel succes

• Becky

Hoi Simone,

ik wilde je even laten weten dat ik iets heb geboekt via ns.nl.

Betaal nu voor 4 nachten E330.

Misschien ook iets om voor jou nog na te pluizen?

hoor graag of het je is gelukt

• Simone

Hoi Becky,

Lekker dat het gelukt is, hetzelfde geldt voor mij, door de goedkope Thalysticket (ik ga voo 38 Euro heen en weer, yeahhhhh) wilde ik niet al teveel voor slapen uitgeven, zou zonde zijn nietwaar? ;-). Hotel geboekt via zo'n hotelcentrale, heb ik nog nooit eerder gedaan, 2-sterren (ook wij gaan alleen om te slapen), 181 Euro voor 2 nachtjes. Het liefst ga ik voor 70 Euro of minder voor een kamer, maar ik durfde niet verder te gokken, dus toen dit maar geboekt.

Veel plezier alvast!

Groetjes,

Simone

• Monique

Hoi Becky,

Wij gaan in augustus naar parijs en bij formule1 hotel kun je heel goed en goedkoop een kamer boeken ook via internet. Voor 36 eu heb je al een kamer voor het ontbijt komt er dan 3,90 eu pp bij. alleen je moet de douche en toilet delen, maar als dat het enige is….nou veel suc6

ps het ligt meestal vlakbij een metrostation en je kunt je auto op een bewaakte parkeerplaats zetten.

gr Monique

• ReneS

http://www.yepcheck.com/lewiki/index.php?title=Lowbudgethotelsparis

• Zeger

Ben net terug uit parijs hotel van ibis gehad normaal 55 euro nu 10% korting dus 45 euro per nacht Ibis Paris Porte d'Orleans, Montrouge voor het hotel stopt bus 125 die je naar bus 28 en 38 brengt of naar metro 4