Zoektocht naar een camping

• Maaike

Wie weet een site waar ik een camping kan zoeken in Parijs?

Of wie weet een goede camping in Parijs?

We hebben een camping nodig in de buurt van trein/metro, zodat we makkelijk naar het centrum kunnen. De campingplaatsen moet geschikt zijn voor een auto met caravan als ook voor een auto met een redelijk grote tunneltent. Dus geen grindplaatsen. We hebben van die camping Champigny tot nu toe slechte ervaringen. We zijn al een week bezig te reserveren voor 2 plaatsen. We kregen nu eindelijk een bevestiging van de reservering, maar die geldt voor een gezin uit Barcelona en was in het Spaans. Ook de recensies vallen goed tegen en ze scoren slecht een 5. Wie weet een alternatief? Ik zie door de bomen het bos niet meer.

• sylvia

Hallo Maaike,

Wij huren ieder jaar een stacaravan op Camping International in Maisons-Laffite.

Zij hebben ook goede plaatsen voor tour-caravans, geen grint maar gras.

Het metro-station is op loopafstand en je zit zo in Parijs.

Wij hebben het hier altijd prima naar ons zin.

Het adres van deze camping is:

www.campint.com

Succes Sylvia

• Maaike

Bedankt Sylvia. Wij hebben inmiddels geboekt, want volgens de site ziet het er goed uit. Inderdaad gras voor onze tent. Metro dichtbij. Wij zitten over 2 weken in ieder geval 5 dagen in Parijs met Laffite als uitgangsbasis. Heb je trouwens last gehad van de trein? Ik begrijp dat die daar niet al te ver vandaan langskomt. Nou vermoed ik dat het treinverkeer 's nachts wel meevalt. Bovendien zijn we overdag in Parijs. Ik zal er zelf geen last van hebben, want ik slaap altijd met oordopjes in (tegen gesnurk van manlief). Maar de anderen hadden hier nog wat twijfels over. Hoe dan ook: we gaan toch wel, want een ander alternatief heb ik nog niet gevonden. ;)

• sylvia

Hoi Maaike,

Ik kan me niet herinneren last van de trein te hebben gehad.

Als we 's middags laat bij de caravan zaten hoorden we hem weleens voorbij komen, maar dat was het dan wel.

Ik heb geen van mijn gezinsleden er ooit over horen klagen dat ze er ‘s nachts last van hebben gehad. En ik zeker niet, na een dag slenteren in Parijs lig ik s’avonds gelijk in coma.

Veel plezier in Parijs

Groetjes Sylvia

• Perraudin

De Camping van Maisons Lafitte ligt wel bij het Spoor maar dat is de RER naar Parijs. Heb je geen last van, alleen maar voordeel omdat je met 20 minuten in de stad bent!

Perraudin

• Sandra

Hoi Silvia,

Wat een geweldig idee!!!

Ik had een tijdje geleden hier gevraagd naar appartementen :-)

Heb ik ook geboekt hoor, van de Citea keten (circa 10 km buiten de stad).

Maar afgelopen zomer hebben we in Italie gekampeerd voor het eerst en dat was echt geweldig leuk!!

En nu ik dit lees denk ik, yes dit is geweldig! Dus ik ga het ook boeken voor het weekend dat staat in oktober.

Gister laten zien aan m'n schoonouders en ze vonden het ook erg leuk!!

(m'n Citea reververing kan ik opzeggne tot 12 uur voor aankomst :-)

Groetjes,

Sandra