Vrienden in Parijs

• Miriam Wijnands

Hoi

Sinds kort woon/werk ik in Parijs. Mooie stad, maar ik ken er weinig mensen. Aangezien ik geen zin heb om savonds altijd alleen thuis te zitten zou ik graag mensen willen ontmoeten, die wellicht in dezelfde situatie zitten en het leuk vinden om af en toe een drankje etc mee te doen. Als je het leuk vind om een keer af te spreken, dont hesitate and post a message!

Ik ben een 25 jaar, woonde altijd in Amsterdam en ben hier als vermogensbeheerder komen werken.

Wellicht tot ziens,

Groetjes

Miriam

• Marthe

Hoi Miriam,

Ik woon sinds ruim 3 jaar in Marie de Clichy(lijn 13), werk in een hotel en ben 41. Mail me maar privé als je een keer wilt afspreken. Zijn er nog meer forummers die willen afspreken voor een gezamelijke borrel?

Groetjes,

Marthe

• Veerle

Hoi Miriam,

Ik in juli eveneens voor mijn werk naar Parijs o ergeplaatst , en ken hier momenteel ook nog niet zoveel mensen. Dus aarzel niet om me te contacteren, als je een keertje samen wil afspreken.

Ik ben 27, woon het 12e arrondissement en werk in La Defense als ingenieur bij TOTAL.

Tot ziens,

Veerle

• troela

ik ben 61, woon sinds 1970 aan de voet van de sacré-coeur, en ben ook niet vies van een borreltje, groeten van troela

• Madelief

Ik woon sinds kort in Parijs en ken hier nog niemand. Mij lijkt het ook leuk eens af te spreken met iemand.

Het liefst met vrouwen rond mijn leeftijd om een keer gezellig wat te drinken of door de stad te struinen.

Ik ben 24 jaar.

• Marthe

Wie dooet er een voorstel voor een datum, tijd en, plaats?

• Rene Smit

Als er ook dertig jarige mannelijke obers mogen komen: bij voorkeur op maandag of dinsdag….

• Antoinet

Hallo allemaal!

Wat leuk om op deze manier in contact te komen met andere Nederlanders in Parijs.

Ik verhuis over een week naar Parijs om samen te gaan wonen met mijn Franse vriend; ik woon er dus nog niet. Ik ben nu bijna klaar met mijn studie en ga dan opzoek naar werk. We wonen in het 12e arrondissement. Ik ben 24 jaar.

Het lijkt me heel leuk om een keer af te spreken!

Groetjes Antoinet

• Marthe

Natuurlijk ben je ook welkom René! Wat dachten jullie van maandag 1 oktober aan het eind van de middag, begin van de avond voor een borrel ergens. Wat mij betreft ergens op Montmartre? Laat maar even weten,

Groetjes,

Marthe

• Madelief

Lijkt mij een goed plan.