hotels parijs

• Sas

Hoi

Wat ik me eigen afvroeg is eigelijk. Ik zit zo te kijken bij hotels op het internet. Een paar hotels spreken mij wel aan maar de prijzen die worden opgegeven zijn die nou ongeveer het zelfde als dat ik zelf bij het hotel een kamer boekt of verschillen die nog wel eens? We zijn een beetje te laat met boeken dus nu hebben we zo van we zien wel als we aankomen. Beetje dom eigenlijk. Maar ja

• evert

hoi hotels zijn er genoeg in alle prijsklassen

wil je goed en goedkoop zoek dan een hotel aan de periferique, de meesten liggen vlakbij een metro station

port de bagnolet of port de montreuil zijn mij altijd goed bevallen, etap, ibis of suitehotels, alle vlakbij de metro

makkelyk te boeken via www.accorhotels.com en www.suite-hotels.com

veel plezier!

• evert

de hotels die ik je net aangaf kan je via internet rechtstreeks boeken, je betaald pas bij aankomst, creditcard nr opgeven is wel vereist aangezien je niet kan annuleren

vooral suitehotels zijn perfect, 3 nachten voor 169,- vlakbij de metro op port montreuil, grote kamers, luxe badkamers, gratis kofie en croissants smorgens en een relaxte sfeer. tevens een goede parking en makkelijk te bereiken vanaf lille of brussel. leuke bijkomstigheid is dat het hotel aan een parkeerplaats ligt waar 3x p week markt is, waar je veel grppige dingen kan kopen.!

metro is op 5min afstand. ik neem geregeld de fiets mee naar parijs, je bent met 15 min fietsen in het midden van de stad, je ziet dan echt alles!

• Harrie

Hoi.

Formule 1 of Etap is en blijft voor mij een goed alternatief. Goedkoop, schoon en heel bereikbaar met de auto vanaf Porte de la Chapelle. Auto onder het hotel voor € 17.00 per 24 uur.

Parijs ligt vervolgens aan je voeten en binnen loopafstand is veel bereikbaar. Een hele prettige en betaalbare manier om Parijs te bezoeken. Vanwege de relatief beperkte kosten doen wij dat een aantal keren per jaar. Parijs kun ze zo duur maken als je zelf wilt. Low budget wil beslist niet zeggen dat je daarmee inboet op kwaliteit of dynamiek.

• eva

17 euro voor parking? ik betaalde altijd 8 euro p 24u bij etap en F1. Nadeel is wel dat toilet en douche op de hal is, gezamelijk en niet altijd even fris. ook vaak guur volk op de gang, ik praat dan over de F1 hotels. 169,00 vor 3 nachten is te doen bij suitehotels, ik heb er ook hele goeie ervaringen mee

gr

• Marthe

Vraag als je zelf boekt rustig om het weekend tarief, veel hotels zijn goedkoper in het weekend omdat ze door de week vol zitten met zakenmensen en in het weekend voor de helft leeg zijn! Kwestie van vragen.