wat is jullie advies

• vonxxx

Hallo,

Begin Oktober hebben wij precies een hele dag in Parijs (op doorreis), veel te kort natuurlijk maar helaas kan dit echt niet langer. Nu willen wij natuurlijk graag de bekende dingen zien. Hebben jullie een idee hoe we deze dag het beste zouden kunnen besteden? We reizen met een kind van twee jaar.

Ik heb al wat gezocht op dit forum maar niet echt een antwoord op mijn vraag gevonden.

• Nikita

Thuis heb ik een lijst met dagideetjes.

Voor volwassen die de bekende dingen willen zien, die wat anders willen, voor met tieners en voor met wat kleinere kinderen.

Als je interesse hebt hoor ik het wel en kan ik het je mailen, allemaal of alleen die je wil hebben. .

Ik zal het binnenkort ook eens hier neerzetten, maar is allemaal best wat bij mekaar.

Eens even kijken hoe ik dat het beste kan doen…

Nikita

• Monique

Nikita, ik ga met mijn vriendin as donderdag t/m zondag voor het eerst naar Parijs dus tips zijn heel erg welkom hier!!

alvast bedankt!

groetjes,Monique

• vonxxx

Hallo Nikita,

Ik zou het heel fijn vinden als je de lijst zou willen mailen. Kun je dat doen naar vonneca@hotmail.com?

• Nikita

Hoi Monique.

Ik heb ooit eens voor een vriendin een opzetje gemaakt.

Kun je hier vinden:

http://groups.msn.com/therealcoyoteugly/voorchannie1.msnw

Misschien heb je er wat aan en als je nog vragen hebt hoor ik het wel.

Groetjes Nikita

• Monique

Hé Nikita, dat heb je leuk gedaan!! Heb het met plezier gelezen.

Hartelijk bedankt!

groetjes,Monique

• Vereen

Beste Nikita,

Wil je mij deze lijst misschien ook zsm mailen?

vereentjes@hotmail.com

bedankt alvast!

gr Verena

• Nikita

Op dit moment kan ik helaas niet op mijn laptop.

De adapter is kapot en het is nogal lastig (blijkbaar) om een andere te bestellen.

Zodra ik weer bij al mijn documenten kan zal ik ze ergens posten.

Greetzzz Nikita