hotel 20 september gezocht!

• boy

hallo allemaal,

we zoeken voor a.s. donderdag 20 sept een hotel in parijs, hoeft niet perse in de stad te zijn, aan de periferque is ook prima. wel wat comfort is gewenst als een bad en en goed bed. er lijkt weinig beschikbaar in nette prijsklassen deze keer, ook de suitehotels zijn alle vol. er moet wel een goede parkeergelegenheid zijn voor onze auto. iemand advies? we willen max 180-200 euro kwijt voor de 3 nachten.

bedankt!

• Simone

Dat komt doordat de World Cup Rugby in Parijs wordt gehouden, ik heb ook 3 dagen moeten zoeken voordat ik een hotel gevonden had (ben er vorig weekend geweest). Ik ga je niet de naam van dit hotel geven, want het was bagger ;-) (en was voor 2 nachten duurder dan de prijs die jij op geeft).

Succes (ik leef met je mee, het frustrerend als er niet veel beschikbaar is…..)

• boy

aha vandaaar! nou bedankt in ieder geval, ik ga maar weer zoeken……….

• Perraudin

Boy

Op Chaalis is voldoende ruimte!

Dat is 25 km buiten Parijs vlakbij Eurodisney. Verscholen in de bossen en binnen 30 min sta je in Parijs

boeken via www.parijsonline.nl

Perraudin

• Monique

Hoi, ik ben gisteravond teruggekomen uit Parijs en zat vlakbij de Sacre cour. Hotel du square ‘d anvers. Naast metrostation Anvers in gezellige wijk. Inderdaad erg druk in Parijs ivm Rugby. Hotel eenvoudig,maar schoon en goed bed met echt kussen! (niet zo’n vervelend rolletje) eigen douche en wc. ontbijt simpel maar vers. Dit hotel was afgelopen weekend niet vol dus misschien het proberen waard?

• boy

hoi dank je voor de tip, een ibis op porte de orleans heeft ook nog plaats zag ik net. was er bij jouw bestemming ook mogelijkheid tot parkeren op een priveplek? ik heb een auto die je niet zo aan de weg zet in parijs met hun manier van parkeren ;)

bedankt!

• Perraudin

Boy

Op place d'Anvers is een grote parkeergarage voor 20 euro p/n

http://www.vincipark.com/appli/wvncprk/wvncprkfr.nsf/web/index_paris_09.html

Heb ik al meerdere malen gestaan. Niet gratis maar wel een nette garage!

Perraudin

• Monique

Hallo Boy, ja zo'n 20 meter verder op ligt een parkeergarage(in dezelfde straat dus) ik snap trouwens niet dat iemand daar zowiezo durft te rijden, ha ha

Volgens mij heete de parkeergarage ook Anvers.

• Monique

Zoals hierboven al stond dus. We bedoelen dezelfde parkeergarage….

• Marthe

www.bookings.nl