Hallo,
We gaan komende donderdag naar Parijs en willen daar gaan fietsen. Het liefst onder begeleiding van een gids. Maar we kunnen geen goede organisatie vinden.
Heeft iemand tips hierover of over fietsen in parijs algemeen.
Hallo,
Ik ben Nederlanse en woon sinds kort in Parijs. Ik doe alles hier op de fiets en dt gaat heel goed. Het is wel even wennen, het is heel erg druk en de fietspaden zijn niet zoals in NL.
Naar mijn idee is het niet echt nodig om onder begeleiding van een gids te fietsen. Met de landkaart in de hand om je een heel eind. Je kunt hier heel gemakkelijk fietsen huren en fietsen wordt hier steeds vaker gedaan.
Je kunt overal over de busbaan fietsen.
Ik heb wel groepjes zien fietsen met een gids, het bestaat dus wel, maar ik geen idee waar.
Heel veel plezier in Parijs, Ik vind Parijs op de fiets er mooi en leuk.
Op iedere hoek van de straat in Parijs kun je een fiets huren. Abonnement voor een dag kost 1 euro. Iedere eerste half uur is gratis. Fiets ergens naartoe, zet je fiets weer in een stalling en kijk rustig rond. Tussen de gratis halve uren moet minstens 2 minuten zitten. Als je het een beetje uitkient rij je dus de hele dag voor 1 euro. Week abonnement kost 5 euro. Ik doe hier ook alles op de fiets, is een kwestie van wennen. Veel plezier.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?