familiekamer

• petra

hoi,

Ik ben op zoek naar een leuk hotel met familiekamers, 2 volwassenen en 2 kinderen.

Wie weet een leuk hotel, liefst een beetje centraal gelegen.

groetjes,

Petra

• Marthe

Hotel de Hollande, rue Cadet in het 9e, metro Cadet op lijn 7, 10 minuten lopen vanaf Gare du Nord of Hotel Savoy in Clichy, metro mairie de Clichy, rue Villeneuve. Beide Hotesl hebben 4-persoonskamers en liggen alletwee op nog geen 3 minuten lopen van de metro.

• Danielle

Hi! Ook Hotel Mondial in het 9e heeft 4 persoonskamers (www.hotelmondialparis.com). staat zelfs in de citygids van HI.

• anne

Afgelopen zomer zaten wij enkele dagen met onze 2 kinderen in het “Appart'Valley Austerlitz Residence Les Jardins du Roy”

Het hotel-appartement is onze heel goed bevallen; ruim, pas gerenoveerd, keukentje, om het hoekje van de Seine en het park, op loopafstand van de Notre Dame …. en vanaf het balkonnetje keken wij zo het museum in met allerlei skeletten van nijlpaarden, giraffen etc.

Huurfietsen voor de deur! Wij hebben geboekt via venere.com. Veel plezier.

• Simone

Leuk te lezen dat Appart Valley is bevallen Anne, ik heb daar ook al eens mijn oog op laten vallen, maar zat vol (door het Rugby ;-)), ga het een volgende keer eens proberen.

• janine

zoek eens op venere.com/hotels_paris

ik heb daarop zojuist een kamer voor 3 personen gevonden