Parijs Gallieni

• cathy

Zou iemand mij kunnen vertellen of het goed te doen is om met de auto iemand op te halen die met eurolines aankomt in Parijs Gallieni?

Door alle verhalen zijn we een beetje huiverig voor rijden in Parijs.

• Marthe

Niet bang voor zijn, go with the flow, je moet wel een beetje assertief rijden, als je GPS hebt is het helemaal goed te doen.

• cathy

thanx!

• Perraudin

Cathy

Ik zou om te beginnen een goede kaart meenemen (of evt navigatie) . Voor Gallieni hoef je niet de stad in. Dit metrostation ligt ten oosten van Parijs zo'n beetje waar de A3 de stad binnen komt en is eindhalte van Lijn 3 . Waar je ook vandaan komt… je moet wel over de Peripherique. En daar geldt, rustig rijden en niet te veel op de rechterbaan, want dat is de baan voor de volgene afslag ;-(( Gallieni is de metrohalte van Porte Bagnolet

Perraudin

parijsonline.nl

• me

het is eigelijk de makkelijkste halte te vinden vanaf brussel en lille. als je handig bent zet je je auto even in bel est neer, dat is een groot gebouw vlak voor dat je de rondweg opkomt. er zit oa een auchan in, een groot gebouw wat je eigelijk niet kan missen vanaf de snelweg. vanuit deze parking loop je binnendoor zo naar binnen en via de voordeur naar buiten. dan sla je rechtsaf en 20m verder ben je bij gallieni. parkeren tussen de 15 min en 120min is gratis dus dan kan je je auto zo weer ophalen en rustig wegrijden. parkeren bij gallieni er niet goed mogelijk en er zit ook nog een bushalte voor de deur. port de bagnolet als afslag nemen en je rijd alsje goed oplet zo de parkeergarage in van bel est. het kan echt niet missen!