Hallo, wij gaan volgende week voor 4 dagen naar Parijs,v.a. 15 nov. Weet iemand of Parijs dan al in kerstsfeer is?
Beste Geert,
De etalages van de grote warenhuizen zijn in ieder geval al vanaf begin november helemaal in kerstsfeer. De kerstmarkten beginnen pas eind november/begin december. De kerstverlichting van de grote boulevards begint meestal ook pas in de tweede helft van november.
Kijk ook op www.parijsalacarte.nl.
Weer terug en ik kan je vertellen dat Lafayette helemaal in kerststemming is, leuke etalages, al vond ik ze minder impressionantes dan voorgaande jaren. Helaas was Printemps nog niet klaar, ik denk aankomend weekend en anders zeer zeker vanaf de 18e november (tot 17 november hebben ze namelijk een soort van pre-noël dagen).
Parijs is altijd geweldig, lente, zomer, herfst, winter, dus ik weet zeker dat je sowieso lekkere dagen zult hebben :-), veel plezier!
Ben ook gaan kijken bij Lafayette, ben het met je eens, minder indrukwekkend dan vorig jaar. Bij mij thuis is het al volop kerst, als Lafayette klaar is, is dat voor mij het teken om de versiering ook te voorschijn te halen. Woon je in Parijs en zoek je leuke originele kerstversiering ga dan eens naar Casa, daar ben ik goed geslaagd.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?