Rue Mouffetard

• Vonne 4

Er stond een leuk stukje in de Telegraaf over Rue Mouffetard,sommige van jullie welbekend(Perraudin o.a.).Ene Cristian Bassoul speelt er elke zondag vanaf 11 uur muziek op zijn accordeon(ben ik helemaal gek van,maar dan moet het wél Franse muziek zijn)en er wordt gezongen en gedanst door bewoners.Lijkt me gezellig om een keer mee te maken,ik heb het in ieder geval genoteerd voor de volgende keer.Gr. Yvonne

• Marthe

Heb het ook gelezen, had ook gelijk zin om te gaan kijken. Normaal op zondag kijk ik eerst in de krant wat ik die dag ga doen. Vind ik niets naar mijn zin dan wordt het een rommel of vlooienmarkt. Maar nu met de openbaar vervoerstakingen blijf ik maar thuis. Bij mij in de buurt rijdt de metro helemaal niet en de bussen rijden maar een klein stukje van hun route. Bovendien is het berekoud! Het is echt afzien. Lekker thuis dus vandaag alleen even naar de markt bij mij om de hoek om wat lekkers te halen om vanavond te eten!

• Perraudin

Dag Iedereen

De Mouffetard is inderdaad een favoriete plek van mij ;-)

Is dat artikel nog ergens digitaal in te lezen ?

Of heeft iemand een copietje voor me?

Perraudin

• Vonne 4

Het stond in de telegraaf van verleden week zaterdag,misschien is het nog op te vragen?Succes, yvonne