Stakingen Parijs

• Rutger

In het nieuws is het nu erg stil rondom de stakingen in Frankrijk en dan met name Parijs. Weet iemand hoe het komende week gesteld is met het OV in Parijs?

• Freek

Paris2Me.2Ya.com heeft in zijn toolbar een mooie link hiervoor: http://larevuedeweb.viabloga.com/news/info-trafic echt super…!Rutger schreef:

• Simone

als je Frans spreekt wel ja ;-)

• Marthe

Het is afzien! Bij mij rijdt de metro helemaal niet, de bus rijdt maar een klein stukje van zijn route. Veel te voet dus, of op de fiets!

• Simone

Brrrrrrr, moet er niet aan denken Marthe, sterkte ermee!

• Joyce

wij vertrekken morgen voor een paar dagen Parijs. Ben benieuwd of de situatie met het openbaar vervoer nog zo hopeloos is als Marthe beschrijft! Bovendien gaan we met de Thalys, die rijdt nu nog wel maar hoop dat dat zo blijft (op de heen- én de terugreis)!

• Vonne 4

Best een beetje spannend hé,ik hoop dat alles voor jullie naar wens gaat en dat jullie leuke dagen hebben,veel plezier!

• Marthe

De situatie is sinds vanmiddag iets verbeterd en morgen beginnen er onderhandelingen. Ondertussen wordt er wel doorgestaakt. Vermijd het openbaar vervoer in de spits in ieder geval. Pak de Velib fiets! En het is mooi weer, 12 graden, dus lopen kan ook nog!

• Marthe

Er rijdt sinds vanmorgen 1 metro op 2, 70 % van de bussen en ook de rer komt langzaam in beweging, behalve de B die rijdt nog steeds helemaal niet.

• Marthe

Laatste nieuws: vanaf het weekend rijdt alles weer normaal.