Voordelig hotel

• Nathalie

Wij willen in maart 2008 voor 4 dagen naar Parijs, waarschijnlijk met de auto. Veel hotels hebben geen plek voor de auto en dan betaal je een hoop geld voor de parkeergarage. Wij zoeken een voordelig, simpel maar schoon hotel, waarbij we het niet erg vinden eerst een 15-30 minuten te moeten reizen naar het centrum.

Wie heeft er tips?

Bedankt!

Nathalie

• Marthe

Probeer het volgende hotel; Hotel Savoy in Clichy. Ligt aan metrolijn 13, 4-persoonskamer kost 116 euro met ontbijt. De kamer heeft een 2-persoons(water)bed en 2 een persoons opklapbedden. Is een geweldig leuke zolderkamer, met ligbad, hele groot tv scherm, heel erg aardig personeel in het hotel. Ik weet dit omdat mijn familie er pas geleden heeft gelogeerd en die waren zeer tevreden. Uitgebreid ontbijt trouwens ook. Even mailen naar: hotel.savoy@wandaoo.fr

• Harrie

Nathalie;

Wanneer je met de auto naar Parijs gaat, niet te veel wilt betalen voor een schone en goede overnachting blijft Etap voor mij toch een goed alternatief. Het ligt naast de pereferique in Saint Quen. Vanaf Porte de la Chapelle de eerste afrit nemen en parallel blijven rijden aan de Pereferique. Deze weg komt uit in de Rue docteur Babinski. Hier liggen de Etap hotels. Je kunt de auto onder het hotel parkeren voor € 17.00 per 24 uur. Het hotel kost € 41.00 per nacht met ontbijt. Natuurlijk zijn er betere ( lees comfortabelere hotels ) maar de bereikbaarheid en het veilig stallen van de auto vindt ik een absoluut voordeel.

Je kunt van Saint Quen in 30 minuten naar Clichy lopen.

Harrie

• Patrick

Etap Hotel: Porte de Montreuil

Kijk maar op etaphotel.com of accorhotels.com

Dit Etap / Ibis hotel ligt aan de Peripherique… de metrohalte ligt op 5 minuten lopen.. En kost 50 euro per nacht per kamer…

Parkeren kan gratis in de garage..

• Perraudin

Ik krijg altijd een beetje de kriebels van die Formule 1 en Etap plastic dozen aan de ringweg maar moet toegeven dat het erg goedkoop is

Echter… in de stad zijn ook niet al te dure opties. Op dit forum komen regelmatig goede adressen voorbij. Zoek evt met de zoekfunctie ;-)

Of kijk evt op mijn site . Ik heb een selectie uit het Bookingsaanbod op de site gezet waar ik zelf geweest ben en goede ervaringen mee heb gehad afgelopen jaren. De link hieronder is bijvoorbeeld naar Hotel des Arts , een vriendelijk niet al te duur hotel op Montmartre . Kamerprijzen zo tussen de 70 en 90 euro voor een 2 pers kamer.

http://www.booking.com/hotel/fr/hoteldesarts.html?lang=nl&aid=301829

Bovendien als je boekt via de linkjes op Parijsonline steun je Parijsonline en de twee weblogs een beetje ;-))

Perraudin

www.parijsonline.nl

• harris

beste perraudin,

als je de recencies van hotel des arts op vakantiereiswijzer.nl of zoover.nl naleest over dit hotel, bedenk je je eigen wel twee keer voor dat je hier boekt.

zoals je kunt lezen wordt dit hotel vaak overboekt en profileert de eigenaar zich meer als tussenpersoon om andere hotels vol te krijgen(met de nodige provisie natuurlijk) dan dat hij zich bekommert om zijn eigen gasten.

op deze site hebben we het daar al eerder over gehad.

jammer dat je dit hotel blijft aanbevelen!

overigens verdien je een VETTE pluim voor je eigen site en voor je bijdrage op dit forum!

gr. h.

• Patrick

De topic starter is opzoek naar een voordelig hotel… Naar mijn inziens, is Etap de goedkoopste en ook nog eens de beste optie… Bij Etap heb je een zekere mate van gegarandeerde kwaliteit… Bij andere voordelige (vaak duurder dan Etap) hotels is dit vaak ver te zoeken..

En bovendien zijn de parkeergelegenheden vaak uitstekend bij Etap hotels…

Morgen er weer even lekker 3 dagen tussenuit, in een Etap hotel in Parijs :-)

• Lisa

Wij gaan 1 feb. en hebben dit hotel geboekt. Goedkoop voor 3 nachten/4 dagen €68,- p.p. bij D-Reizen.

Daar komt dan nog boekings kosten e.d. bij totaal €86,- p.p.

http://www.zoover.nl/frankrijk/ile_de_france/parijs/du_nord_et_de_lest/hotel