Vrolijke kerstfeest allemaal!

• Marthe

Lieve Nikita

Bedankt voor het bijhouden van de site dit jaar, zodat we ons virtuele onderdak niet verloren hebben. Ik wens jou, je familie en alle forummers vrolijke feestdagen en een gelukkig nieuw jaar 2008.

Veel liefs uit Parijs,

Marthe

• Simone

Ik sluit me hier helemaal bij aan, heel veel dank Nikita voor dit prikbord en voor iedereen een joyeux Noël et bonne Année!

• Vonne 4

Jij ook fijne dagen en een geweldig en gezond! 2008,Marthe,blijf goeie tips geven hoor! En inderdaad Nikita, jij ook de beste wensen en bedankt voor dit leuke prikbord en de goede raad die je vaak geeft(en je leuke site).Zo ook bijvoorbeeld Perraudin,Simone ,Els en al die anderen die het hier leuk en leerzaam maken,fijne dagen en alle goeds voor 2008! Gr. Yvonne.

• Nikita

Merci allemaal vanuit een heerlijk zonnig Parijs!!!

Hetzelfde gewenst voor iedereen.

Marthe, ben je in Parijs of in Nederland met deze dagen?

Salut !!!

• Marthe

Ben in Parijs. Afspreken voor een borrel?

• Harrie

Hallo Allemaal;

Prettige jaarwisseling gewenst aan iedere bezoeker van dit forum. De door jullie aangedragen informatie hebben ieder bezoek van mij aan Parijs nog specialer gemaakt.

Harrie

• Nikita

Dat lijkt me leuk!!!

Ik ben er nog tot 1 januari!!

Ik hoor het wel van je en zal ook op mijn mail kijken vanavond als ik weer terug ben.

Ben nu even de boodschappen en andere aankopen aan het uitladen in het appartement en we gaan zo weer op stap.

• Marthe

Ik mail je even privé.

• Els

Voor jullie allemaal een joyeux Noël en een bonne année 2008!

• Perraudin

snik… ben ik nu zo'n beetje de enige die achter moest blijven in dit druilerige kikkerlandje deze kerst? Nou ja allemaal een fijne tijd daar in Parijs!!!

Perraudin