met de auto en daarna...

• bianca

Hallo allemaal,

Wij willen met de auto naar parijs, maar liever niet in parijs rijden. We zoeken nu een hotel waar we de auto veilig kwijt kunnen en makkelijk verder kunnen gaan naar alle bezienswaardigheden met de metro. Zijn de hotels van Etap dan aan te raden? Of mss heeft iemand anders nog een suggestie?

Heb al heel veel informatie hier gevonden, dank daarvoor.

Groetjes Bianca

• Nikita

Zelf zet ik mijn auto bij Port Montreuil neer.

Gratis (bewaakte) parkeergarage, 24u open.

Heb alleen maar goede ervaringen hiermee.

Vandaar gewoon met mijn tas de metro in (nog geen 5 minuten lopen) en naar mijn hotel of appartement.

Nikita

• bianca

dankjewel voor je snelle reactie.

uh…snap het nog niet helemaal, probeer zoveel mogelijk hier te lezen. Eerste keer parijs voor mij!! Maar die port montreuil ligt dat aan die rondweg? (pereferique of zoiets) Is dat makkelijk te vinden?

En kan je de auto daar gewoon 2 dagen gratis laten staan?

• Nikita

Yepz.

Port Montreiul ligt aan de Peripherique.

Als je van Nederland aan komt rijden dan Port de Bagnolet volgen en daarna Port Montreuil.

Die afslag neem je dan.

Je rijdt ´naar boven´ en komt dan op een rotonde.

Linksaf en meteen weer links. Na een paar meter heb je rechts de ingang van de parkeergarage.

In december heb ik mijn auto daar bijna 2 weken gestald….

Dan loop je terug over de peripherique en hou je rechts aan. Daar is dan ook de metro en ben je zo overal waar je wilt zijn.

Groetjes

• harris

kijk op www.accor.com krijg je een heel lijstje te zien met hotels in elke prijsklasse, van sofitel (duurste) t/m etap ( goedkoopste)

daar zit vast wel een adresje bij voor je.

zelf pak ik altijd hotel ibis bercy village (12de) vlakbij het cour st.emilion 100 meter van de metro ingang.

tip: probeer op tijd te boeken sommige hotels van accor hebben vaak een speciale aanbieding als je vroeg boekt!

• bianca

dankjewel voor jullie reacties. Daar kan ik zeker wat mee!

Groetjes Bianca

• ernst

neem suite hotel, port de montreuil. goedkoop superluxe hotel, parking 8 euro p dag, 5 min lopen naar de metro. www.suit-hotels.com